728 x 90

دستگیری یکی از عوامل رژیم تحت عنوان فعال رسانه‌یی در فرانسه

سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین
سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس از دستگیری یکی از عوامل رژیم تحت عنوان فعال رسانه‌ای به نام بشیر بی‌آزار در فرانسه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم (رژیم) ۱۸/۳/۱۴۰۳

غریب آبادی معاون قضاییه جلادان و دبیر ستاد حقوق‌بشر رژیم گفته است که فرانسه می‌خواهد با سلب حق آزادی بیان، این فرد را دیپورت کند. غریب آبادی تأکید کرده است که این فرد که هم‌اکنون در بازداشت است باید هر چه سریع‌تر آزاد شود. غریب آبادی افزود که من روز گذشته، با همسر ایشان و مسئولان وزارت امور خارجه صحبت کردم.

دستگیری نیروی تروریستی رژیم ایران در فرانسه

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس "بشیر بی‌آزار" تحت عنوان مدیر دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در فرانسه کار می‌کرده و به دفاع از مردم فلسطین مشغول بوده است. اما اکنون در حالی‌که حکم اخراج از فرانسه هم دارد حکم بازداشت وی تمدید شده است.

خبرگزاری نیروی قدس می‌افزاید: البته رفتار تعجب برانگیز دادگاه‌های اروپایی با شهروندان ایرانی مسبوق به سابقه است. مجید نوری، فرزند حمید نوری (تبعه ایرانی که با اتهامات واهی مجاهدین در سوئد به حبس ابد محکوم شده است) نوروز امسال با هدف ملاقات با پدرش راهی سوئد شد اما به اتهام مضحک سلفی گرفتن مقابل دادگاه، توسط پلیس سوئد بازداشت و ۹روز را در زندان انفرادی گذراند تا این‌که بدون ملاقات با پدرش به ایران بازگشت.

مجید نوری روز گذشته در حساب کاربری خود در مورد بازداشت بشیر بی‌آزار نوشت: "در ادامه مسخره بازیهای دادگاه‌های اروپایی، دادگاه فرانسه امروز حکم ادامه بازداشت بشیر را داد. خنده‌دار آنجاست که او حکم اخراج از فرانسه را گرفته است ولی از زندان آزادش نمی‌کنند تا برگردد ایران. این اسمش اذیت نیست چیه پس؟ همه اینها فقط به‌خاطر فعالیت برای فلسطین در فضای مجازی!"

 

یک سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین در این باره گفت: به نظر می‌رسد هر آشی که رژیم توسط مزدورانش در فرانسه و سایر کشورها علیه مجاهدین مخصوصاً در این فصل در آستانهٔ گردهمایی سالیانه مقاومت می‌پزد، به‌خاطر فلسطین بوده است!

سخنگوی مطبوعاتی اضافه کرد باید صبر کرد و دید در روزهای آینده رژیم به‌خاطر فلسطین به چه اقداماتی علیه مجاهدین مبادرت می‌کند!

یادآوری می‌کنیم که سال گذشته در همین ایام یک ساختمان هواداران مقاومت ایران در شمال پاریس دو نوبت در روزهای ۱۰ و ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ با شلیک گلوله و پرتاب مواد آتشزا مورد حمله تروریستها و مزدوران نیروی قدس و وزارت اطلاعات قرار گرفت و بعد از آن هم رژیم لجن‌پراکنیها را به منتها درجه افزایش داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ab7b6e7-4782-4c21-8c04-c0af6d74616b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات