728 x 90

دستگیری زندانیان آزاد شده و هواداران و خانواده‌های مجاهدین در وحشت از بالا‌گرفتن قیام

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

دستگیری زندانیان آزاد شده و هواداران و خانواده‌های مجاهدین در وحشت از بالا‌گرفتن قیام

 

رژیم ضدبشری آخوندها در وحشت از بالا‌گرفتن قیام، بار دیگر به دستگیری زندانیان آزاد شده، هواداران و خانواده‌های مجاهدین و ساکنان اشرف، روی آورده است.

فروغ تقی‌پور که پدر و خواهرش از مجاهدین و در اشرف۳ هستند و دایی و دو خاله‌اش به‌دست پاسداران به‌شهادت رسیده‌اند، روز ۳۰ مرداد در تهران دستگیر شد. این در حالیست که او اخیراً از زندان آزاده شده بود.

فروغ تقی‌پور ۲۹ ساله بار اول در اسفندماه ۹۸ همراه با مادرش نسرین جباری به اتهام ارتباط با مجاهدین دستگیر و به اتهام ارتباط و هواداری از مجاهدین و تبلیغ علیه نظام ۵ سال زندانی شد. او در بهمن ۱۴۰۱ از بند زنان اوین آزاد گردید.

همزمان مرضیه فارسی نیز که برادر و دو خواهرش در اشرف۳ هستند و برادر دیگرش حسن فارسی در قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷سربدار گردید، در ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در تهران دستگیر شد. مرضیه فارسی ۵۸ ساله و دارای دو فرزند است. وی از بیماریهای صعب‌العلاج رنج می‌برد. او پیش از این در ۲۹ بهمن‌ماه ۹۸، در منزل مسکونی‌اش در شهرری به اتهام ارتباط و همکاری با مجاهدین دستگیر و در اسفندماه ۱۴۰۱ از بند زنان زندان اوین آزاد شد.

 

فاشیسم دینی حاکم بر ایران بیهوده می‌کوشد، با سرکوب و اعدام و کشتار با آتش خشم خلق مقابله کند. مقاومت ایران بار دیگر خواهان محکوم کردن این بازداشتهای خودسرانه و بازدید هیأت تحقیق بین‌المللی از زندانهای ایران و دیدار با زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی می‌باشد.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ (۲۲ اوت ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/df72353d-7613-4e4b-afd6-3634ca6f4544"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات