728 x 90

در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گزارش آژانس در مورد همکاری نکردن رژیم ایران بررسی می‌شود

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

در جلسهٔ امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گزارش آژانس در مورد همکاری نکردن رژیم ایران با آژانس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روز گذشته نیز رافائل گروسی با کارگزاران رژیم در تهران روی همین موضوع دیدار کرد.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روز گذشته، دوم آذر با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم و امیر عبداللهیان، وزیر خارجهٔ نظام آخوندی، دیدار کرد.

گروسی در نشست خبری گفت توافق شد ادامهٔ همکاری آژانس با رژیم بر اساس شفافیت باشد.

اسلامی هم مدعی شد به بخش‌هایی از فعالیت‌های گذشتهٔ رژیم پاسخ داده. وی هم‌چنین گفت گروسی تأکید کرده که رژیم با آژانس همکاری می‌کند!

این در حالیست که گزارشهای اخیر آژانس، از جمله در آخرین گزارش تأکیده شده که رژیم اورانیوم غنی‌شده را بیش از مقداری که اجازه دارد، تولید و ذخیره کرده و مانع نصب دوربینهای نظارتی در تأسیسات کرج توسط آژانس شده است.

آخرین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز ۳آذر در نشست شورای حکام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی وزارت‌خارجهٔ آمریکا هم روز دوشنبه، ضمن هشدار به رژیم به‌خاطر تنش آفرینی‌هایش گفت: اقدامات رژیم به‌هیچ عنوان نمی‌تواند برای رژیم ایران، در مذاکرات وین اهرم فشار باشد.

ند پرایس هم‌چنین تأکید کرد دولت بایدن به‌هیچ عنوان قصد لغو هیچگونه تحریمی را ندارد، تا زمانی که رژیم به خواسته‌های آمریکا و اروپا پاسخ دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0bed6f45-4542-439a-8a4e-e7900a4d1fe0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات