728 x 90

درگذشت زندانی سیاسی بکتاش آبتین در زندان اوین/ تحصن زندانیان سیاسی با شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای

زندانی سیاسی بکتاش آبتین
زندانی سیاسی بکتاش آبتین

زندانی سیاسی بکتاش آبتین روز شنبه ۱۸دیماه به‌دلیل عدم رسیدگی پزشکی و تأخیر دژخیمان قضاییه رژیم در اعزام به‌بیمارستان جان باخت.

مقاومت ایران روز ۱۶دی رژیم آخوندی را مقصر مستقیم وخامت حال زندانی سیاسی بکتاش آبتین دانست که نه تنها در دوران پاندمی کرونا از آزادی موقت زندانیان خودداری کرد، بلکه حتی در معالجه زندانیان مبتلا به کرونا و انتقال آنان به بیمارستان نیز مستمراً کارشکنی کرد.

شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای در زندان اوین پس از درگذشت بکتاش آبتین

پس از انتشار و تأیید خبر درگذشت زندانی سیاسی بکتاش آبتین، جو زندان اوین متشنج شده و زندانیان در بند ۸ این زندان (همان بندی که بکتاش آبتین نیز در آن زندانی بود) با سر دادن شعار مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور خواستار پاسخگویی دادستان جنایتکار رژیم و رئیس بند و رئیس زندان اوین شدند.

خبرها حاکی است که زندانیان در کریدور اصلی جلوی سالنی که بکتاش در آن بود متحصن شده و اعلام کردند تا هنگامی که دادستان و مسئولان زندان پاسخ این جنایت را ندهند به تحصن خود ادامه خواهیم داد.

زندانیان از کلیه سالنها در سالن ۸ و حیاط زندان جمع شده و خواستار پاسخگویی علت انتقال دیرهنگام بکتاش آبتین به بیمارستان و عدم رسیدگیهای ضروری به وی و سایر زندانیان بیمار از جانب خامنه‌ای و سایر عوامل زندان شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7db5d8f-1679-41e1-ae6f-c4b648f353de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات