728 x 90

دروغ‌گویی میراثی منحوس در حکومت آخوندی

وعده‌های دروغ، سخنان پوچ و بی‌اساس، عبارتهای غیرعلمی و انبوه عبارتهای دیگر که یا برای فریب مردم بیان‌شده یا برای پوشاندن جنایتها و دزدی‌های حکومتی به کار گرفته شده. این میراث شوم از خمینی به سران حکومتش به ارث رسیده

خمینی می‌گفت؛ «دل‌خوش نباشید که مسکن فقط می‌سازیم آب و برق را مجانی می‌کنیم برای طبقه مستمند. اتوبوس را مجانی می‌کنیم برای طبقه مستمند. دل‌خوش به این مقدار نباشید. معنویات شما را روحیات شما را عظمت می‌دهیم»

دروغ بودن این سخنان نیاز به بحث ندارد؛ اما این سلسله ادامه دارد. یک نمونه‌ٔ دیگر آن‌که به‌تازگی تاریخش منقضی شده آخوند روحانی است که گفته بود: «دولت تدبیر و امید دنبال این است که آن‌چنان رونق اقتصادی ایجاد بکند و آن‌چنان درآمد سرشار بتواند در اختیار مردم قرار بگیرد که اصلاً کسی این ۴۵هزار تومان خودشان نیاز نداشته باشند. زندگی خوب داشته باشند، همه افراد شاغل باشند در خانواده با افتخار»

اکنون هم نوبت آخوند رئیسی و معاون اولش مخبر است.

مخبر: «در همین قضیه کرونا من واقعاً هفته‌ٔ گذشته من دوـ سه شب را گذراندم که در عمرم به این خوشی نبوده‌ام ۴نامه از ۴کشور اروپایی به اسم ستاد اجرایی حضرت امام آمده بود، که ما از شما تجهیزات پزشکی می‌خواهیم همانهایی که به ما روز اولی که رفتیم این تجهیزات را بیاوریم راه نداند امروز التماس می‌کنند که ما به آنها تجهیزات بدهیم!

یک خبر بسیار مهم دیگری که عرض کنم خدمتتون این است که ما در تولید واکسن از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا هیچ عقب نیستیم».

۴ دهه جنایت، دزدی، دروغ و چپاول، هیچ جایگاهی برای چنین یاوه‌هایی در میان مردم باقی نگذاشته؛ اما سؤال این است که چرا سران حکومت آخوندی دست از این یاوه‌گویی‌ها و این وقاحت عجیب‌و غریب برنمی‌دارند؟ شاید این کلام یک هنرمند شرحی باشد بر این وضعیت که گفته است:

«گاهی اوقات فقط به‌طرف نگاه می‌کنی و تعجب می‌کنی این حجم وسیع بی‌عقلی و نفهمی چطور در کله‌ای به این کوچکی جا شده است؟!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8e30b1f-7b55-4c93-9d5a-36d5bcda3238"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات