728 x 90

درخواست سناتورهای آمریکایی از دولت این کشور برای اتخاذ اقدامات سخت‌تر علیه رژیم ایران

کشتی نفتکش - عکس از آرشیو
کشتی نفتکش - عکس از آرشیو

گروهی دو حزب از سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه‌یی به جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور خواستار تشدید فشار دولت آمریکا برای مقابله با فروش نفت و تسلیحات رژیم ایران شدند.
به گزارش نشریه هیل که اخبار کنگره آمریکا را منتشر می‌کند، در قسمتی از این نامه که روز سه‌شنبه ارسال شده است از جو بایدن می‌خواهد تا گزارشهای مربوط به تلاش‌ها برای محدود کردن جمهوری اسلامی را در موعد مقرر ارائه دهد و اقدامات سخت‌تری علیه این کشور اتخاذ کند.
سناتورهای هر دو حزب، در نامه خود تأکید کردند که لایحه اضطراری بودجه که در آوریل به تصویب رسید، شامل تدابیری برای محدود کردن توانایی رژیم ایران در فروش نفت و تهیه یا توزیع سلاح بود، اما بایدن چندین مهلت برای ارائه گزارشهای مربوط به این تلاش‌ها را از دست داده است. به‌دلیل حجم بالای نفتی که ایران قادر به معامله آن است و سود حاصل از آن‌که به تأمین خشونت و بی‌ثباتی کمک می‌کند، ضروری است که آمریکا اقدامات جدی برای مختل کردن تجارت نفت ایران انجام دهد.
نامه ارسال شده توسط سناتورهایی هم‌چون باب کیسی (پنسیلوانیا)، تامی بالدوین (ویسکانسین)، جکی روزن (نوادا)، سناتور مستقل کرستن سینما (آریزونا)، جان هوون (داکوتای شمالی)، اریک اشمیت (میسوری) و چاک گرسلی (آیوا) امضاء شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f475a7d2-2c89-4d31-987e-8955eb16e692"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات