728 x 90

دانیل هافمن: رژیم ایران یک رژیم حامی ترور است

دانیل هافمن
دانیل هافمن

دانیل هافمن رئیس سابق خارج کشور سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز تحریم سپاه پاسداران را یک حرکت بی‌سابقه دانست و گفت: رژیم ایران یک رژیم حامی ترور است. آنها از شبه‌نظامیان تروریست مانند حزب‌الله لبنان و شبه‌نظامیان دست‌نشانده در عراق حمایت می‌کند که آسیب زیادی در این کشورها وارد کرده‌اند. وزیر پمپئو هم اشاره کرده که آنها مردم ما و تأسیسات ما را مورد حمله قرار داده‌اند.

 

دانیل هافمن حمایت و پشتیبانی رژیم ایران از شبه نظامیان دست‌نشانده عراقی و حملات مرگباری که در این کشور انجام شد را یادآوری کرد و گفت: تخمین ما این بوده که در عراق بیش از ۶۰۰آمریکایی کشته شده‌اند. این کار آنها تاثیری شوم بر این منطقه دارد و فکر می‌کنم ما با نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران به نفع این منطقه عمل کرده‌ایم و این گام بی‌سابقه را برداشته ایم.

 

هافمن درباره تحریم‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران گفت سپاه پاسداران حدود ۲۰درصد اقتصاد ایران را در دست دارند و همچنین مسئول اداره برنامه موشک بالستیک ایران هستند. کسانی که با آنها معامله دارند تحت تحریم‌های ما قرار می‌گیرند.

 

مجری فاکس نیوز با یادآوری حملات تروریستی رژیم ایران گفت آنها در ۴حمله تروریستی که مستقیماًً با حمایت رژیم انجام شدند در ۱۹۸۳ تعداد ۱۷آمریکایی در بمب‌گذاری سفارت کشته شدند، در اکتبر ۱۹۸۳ ما به یاد داریم که ۲۴۱تفنگدار آمریکایی در بمب‌گذاری پادگانی و در بمب‌گذاری برجهای خوبر کشته شدند و دوباره در برجهای خوبر در ۱۹۸۶ و بعد در ۲۰۱۱ یک توطئه برای کشتن سفیر عربستان در واشنگتن بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/541e661d-8f92-409e-9539-2284f223e1d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات