728 x 90

خبرگزاری فرانسه: دونالد ترامپ در مجامع حزبی آیووا به پیروزی قاطع دست یافت

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

خبرگزاری فرانسه روز سه‌شنبه ۲۶دی، در خبری مربوط به انتخابات آمریکا نوشت: دونالد ترامپ در مجامع حزبی آیووا به پیروزی قاطع دست یافت و موقعیت خود را به‌عنوان جلودار احتمالی جمهوریخواه برای به چالش کشیدن جو بایدن در انتخابات نوامبر تثبیت کرد.

 

خبرگزاری رویترز نوشت:
نامزدهای جمهوریخواه ریاست‌جمهوری روز دوشنبه برای آخرین روز سرد مبارزات انتخاباتی در آیووا حرکت کردند، جایی که دونالد ترامپ گزینه اصلی برای ادعای زودهنگام برای نامزدی این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است.
موقعیت مسلط رئیس‌جمهور سابق، رقابتهای آیووا را به رقابت برای کسب مقام دوم تبدیل کرده است، زیرا هم ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا و هم نیکی هیلی، سفیر سابق در سازمان ملل، به‌دنبال کسب مقام نایب قهرمانی واضح هستند تا به‌عنوان جایگزین اصلی ظاهر شوند.
پیروزی مقتدرانه ترامپ در آیووا استدلال او را تقویت می‌کند که او تنها نامزد جمهوری‌خواه است که می‌تواند در انتخابات نوامبر با جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات رقابت کند.

 

سناتور لیندزی گراهام روز ۲۶دی در شبکه ایکس در پستی نوشت:
به پرزیدنت ترامپ و تیمش برای پیروزی تاریخی و برتر در اتحادیه آیووا تبریک می‌گوییم!
برای من اکنون بیش از هر زمان دیگری واضح است که ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان و در نهایت چهل و هفتمین رئیس‌جمهور ایالات متحده خواهد بود.
حزب جمهوری‌خواه خوش شانس است که نامزدهای بسیار خوبی دارد، اما برای همه اهداف عملی، این مقدماتی به پایان رسیده است.
به‌زودی منتظر دیدار پرزیدنت ترامپ در کارولینای جنوبی باشید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d782730-06dc-4d23-807a-9209d6527876"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات