728 x 90

خبرگزاری رویترز: در تازه‌ترین تشدید تنش در مرز لبنان حزب‌الله و اسراییل حملات متقابل داشتند

تشدید تنش در مرز لبنان و اسراییل - عکس از رویترز
تشدید تنش در مرز لبنان و اسراییل - عکس از رویترز

خبرگزاری رویترز روز ۲۷آبان در گزارشی از درگیریها در مرز لبنان و اسراییل نوشت: در جدیدترین تشدید تنش در مرز لبنان حزب‌الله و اسراییل حملات متقابل داشتند.
مقامات دو طرف گفتند که در تازه‌ترین شعله‌ور شدن خشونتها که ایالات متحده نگران است باعث گسترش درگیری در خاورمیانه شود، حزب‌الله و اسراییل روز شنبه در مناطق نزدیک مرز لبنان و اسراییل شلیک متقابل موشک داشتند.
حزب‌الله مورد حمایت ایران اعلام کرد که یک پهپاد اسراییلی را در ساعات اولیه روز شنبه در نزدیکی مرز سرنگون کرده است.

ارتش اسراییل اعلام کرد موشک شلیک شده به یک پهپاد اسراییلی را رهگیری کرده است. رویترز نتوانست هیچ‌یک از این بیانیه‌ها را تأیید کند.
مقامات لبنانی گفتند که حمله هوایی اسراییل به ساختمانی در یک منطقه صنعتی در نزدیکی شهر نبطیه اصابت کرد که یکی از عمیق‌ترین حملات اسراییل در داخل خاک لبنان از زمان آغاز جنگ در ماه گذشته است. ارتش اسراییل بلافاصله در مورد این حادثه اظهارنظری نکرد.
هانی کوبیسی، قانونگذار، ویدئویی از بازدید وی از سایتی را که به‌گفته او یک فروشگاه لوازم آلومینیومی بود که توسط اسراییل بمباران شده بود، پخش کرد.
حزب‌الله بامداد روز شنبه مجموعه‌یی از بیانیه‌ها را منتشر کرد و گفت که مواضع نظامی و نیروهای اسراییلی را در مناطقی در امتداد مرز هدف قرار داده و تلفاتی بر جای گذاشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28e66877-f38d-4e67-96a1-245628b48932"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات