728 x 90

خامنه‌ای خطاب به خبرگان ارتجاع: اگر اجازه داده می‌شد بازوهای قدرت نظام را قطع کنند امروز کشور مواجه با یک خطرات بزرگی می‌شد

خامنه‌ای در دیدار با خبرگان ارتجاع
خامنه‌ای در دیدار با خبرگان ارتجاع

ولی فقیه نظام خطاب به‌خبرگان ارتجاع:

  • کوتاه آمدن در مقابل آمریکا یا هر قدرت دیگری در این که ما از تحریم مصون بمانیم اينها خطاهایی است اشتباهاتی است
  • اگر اجازه داده مي‌شد بازوهاي قدرت نظام را قطع كنند، امروز كشور مواجه با يك خطرات بزرگي مي‌شد
  • حضور در مسائل منطقه عمق راهبردی ماست، این خودش وسیله استحکام نظام است
  • نگراني خامنه اي از اغواي خواص نظام به عنوان دستور كار مهم دشمنان

 

خامنه‌ای امروز پنجشنبه ۱۹اسفند در دیدار با اعضای مجلس خبرگان ارتجاع که در پایان اجلاس سالانهٔ این مجلس نزد او رفته بودند گفت:

«واقعاً ناشیانه هست اگر کسی پیشنهاد بکند که ما قدرت دفاعی خودمان را کم کنیم که دشمنان روی ما حساس نشوند از این ناشیانه‌تر و ساده‌لوحانه‌تر به‌نظر بنده چیزی نیست حضور در مسائل منطقه این عمق راهبردی ماست این خودش وسیله استحکام نظام است، یک نوع قدرت نظام است، چطور ما از دست بدهیم وقتی یک چنین چیزی را می‌توانیم داشته باشیم یا انصراف از پیشرفت علمی که بعضی‌ها آقا مسأله هسته‌یی را بگذارید کنار، مسأله هسته‌یی این همه حساسیت درست کرده، فلان مسأله هسته‌یی مسأله علمی است، یک مسأله پیشرفت علمی و فناوری آینده ما هست، ما به‌زودی نه خیلی دیر تا چند سال دیگر نیازمند به محصول انرژی هسته‌یی خواهیم بود، یعنی به‌طور کامل نیازمند خواهیم بود به کی مراجعه کنیم؟ مثلاً کوتاه‌آمدن در مقابل آمریکا یا هر قدرت دیگری در این‌که ما از تحریم مصون بمانیم. یعنی آن باقی سیاست خودمان و چانه‌زنی سیاسی خودمان را قطع کنیم در مقابل اینها کوتاه بیاییم که مبادا مثلاً اگر یک خورده‌ای سرسختی کردیم مثلاً تحریم بر ما تحمیل کنند اینها به‌نظر م خطاهایی است اشتباهاتی است... . در طول این سال‌ها کسانی که می‌خواستند برخی از این بازوهای قدرت را قطع کنند و اگر اجازه داده می‌شد که این کار را بکنند امروز کشور مواجه با یک خطرات بزرگی می‌شد. . ».

گوینده تلویزیون رژیم:

«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تأثیر بی‌بدیل حضور مردم در صحنه را علت تلاش شیاطین برای اغوای مردم دانستند... ایشان، اغوای خواص را با هدف نهایی اغوای مردم، دستور کار مهم دشمنان برشمردند». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۹ اسفند۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb67b3db-c53d-4884-9c18-32989d0d7a5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات