728 x 90

خامنه‌ای - باز هم بازاریابی برای شعبده ورشکسته انتخاباتی و مأموریت زنان رژیمی

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

خلیفه درمانده ارتجاع

باز هم بازاریابی برای شعبده ورشکسته انتخاباتی و مأموریت زنان رژیمی

 

خامنه‌ای:

در مسأله انتخابات شما می‌توانید نقش ایفا کنید مهمترین نقش شما در داخل خانه است

مادرها می‌توانند نقش ایفا کنند وادار کنند فرزندان را همسر را در این‌که در زمینه انتخابات فعال باشند

 

استیصال خلیفه ارتجاع در برابر فراگیر شدن پیام برابری جنسیتی:

شعار «برابری جنسیتی» که برخی به‌صورت مطلق بیان می‌کنند غلط و آنچه صحیح است «عدالت جنسیتی» است

 

تلویزیون رژیم ۶ دی ۱۴۰۲ - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند:

به تعبیر امام بزرگوار، دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است ضمن این‌که بر اساس روایات، پرداختن به امور جامعه از جمله اهتمام به امور مسلمین مانند مسأله امروز غزه، وظیفه همگان است، بنابراین در احساس وظیفه و مسئولیت عمومی، تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی وظایف خانوادگی را مقوله‌ای دانستند که زن و مرد با توجه به امکانات و ظرفیت‌های جسمی و روحی خود وظایف متفاوتی دارند و افزودند: بر این اساس شعار «برابری جنسیتی» که برخی به‌صورت مطلق بیان می‌کنند غلط، و آنچه صحیح است «عدالت جنسیتی» است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به مفهوم عدالت یعنی قرار دادن هر چیز در جای خود، وظایف اختصاصی زن مانند فرزندآوری و پرورش فرزند را متناسب با ساخت روحی، جسمی و عاطفی زن خواندند.

 

ایشان با اشاره به‌وجود سؤال‌هایی درباره حضور زنان در مشاغل گوناگون و مدیریت‌های اجتماعی و دولتی، تأکید کردند: در این عرصه نیز مسأله جنسیت مطرح نیست و هیچ محدودیتی برای حضور زنان وجود ندارد.

ایشان شرط حضور زنان در مشاغل را محروم نشدن آنها از مشغله اساسی زنانه یعنی خانه‌داری و فرزندآوری و مادری خواندند و گفتند: حتی برخی مشاغل مانند پزشکی و معلمی برای زنان و دختران واجب کفایی است و اگر گاهی اشتغال زن با خانه‌داری، فرزندآوری و لوازم آن، تعارض پیدا می‌کند، مسئولان کشور باید راه‌حلی پیدا کنند که هیچ‌یک از این دو وظیفه زمین نماند.

 

رهبر انقلاب در پایان سخنانشان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم اسفند ۱۴۰۲، نقش‌آفرینی بانوان در این عرصه را در اجتماع و خانواده ضروری خواندند و گفتند:

خامنه‌ای: در این قضیه انتخابات من چند روز قبل هم تأکید کردم تو مسأله انتخابات شما بانوان و خانمهای عزیز می‌توانید نقش ایفا کنید مهمترین نقش شما در داخل خانه است مادرها می‌توانند نقش ایفا کنند وادار کنند فرزندان را همسر را در این‌که در زمینه انتخابات فعال باشند درست تحقیق کنند زنها در برخی از مسایل شناخت اشخاص و راهبردها و جریانها دقیقتر و ظریفتر از مردها نگاه می‌کنند و نقاطی را پیدا می‌کنند در شناخت نامزدهای انتخاباتی در حضور پای صندوقها هم در داخل خانه هم در خارج خانه می‌توانید نقش ایفا کنید.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۶دی ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/600cbdfe-2e91-4b69-b9ac-a67adbbd38db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات