728 x 90

خامنه‌ای وحشت‌زده، قیام مردم عراق و لبنان را «آشوب» و «بدترین لطمه» و »برهم زدن امنیت» توصیف کرد

خامنه ای در تهران
خامنه ای در تهران

به‌دنبال بالا گرفتن قیامهای عراق و لبنان علیه فساد حکومتی و دست‌نشاندگان رژیم آخوندی، که در لبنان به استعفای کامل دولت برخلاف خواسته حزب‌الشیطان منجرشد، و در عراق به‌رغم جنایات بسیجیان و وحوش رژیم در کربلا، با شعارهای اخراج رژیم آخوندی، اوج می‌گیرد، خامنه‌ای سکوت مرگبارش را شکست و وحشت‌زده از آخرین تحولات لبنان و عراق، قیامهای مردم این کشورها را «آشوب» و «بدترین لطمه» و «برهم زدن امنیت» توصیف کرد و گفت وقتی این‌طور بشود هیچ کاری نمی‌شود، کرد.

 

خلیفه ورشکسته ارتجاع نسبت به وضعیت انفجاری جامعه ایران و خطر قیامها، به مزدوران مسلح و سرکوبگر رژیم هشدار داد.

خامنه‌ای: بزرگترین لطمه‌ای که دشمنان می‌توانند به یک کشوری بزنند این است که امنیت آن کشور را سلب کنند کاری که امروز شما می‌بینید در بعضی از کشورهای منطقه ما دشمنان شروع کردند دارند انجام می‌دهند امنیت رو از مردم آن کشور می‌گیرند عامل این خباثتها هم شناخته شده هستند.

این بدترین دشمنی و خطرناکترین کینه ورزی علیه یک ملت است من همین جا از فرصت استفاده کنم به دلسوزان این کشورها مثل عراق مثل لبنان که در گیر مشکلات هستند از همینجا بگویم اولویتشان علاج ناامنی است مردمشان هم باید بدانند که مطالباتی دارند مطالبات به‌حق هم هست اما این مطالبات فقط در چارچوب ساختارهای قانونی! قابل تأمین است. دشمن می‌خواهد ساختارهای قانونی رو بهم بریزه وقتی در یک کشوری ساختارهای قانونی وجود نداشت خلأ به‌وجود آمد هیچ کار نمیشه کرد هیچ اقدام مثبتی نمی‌شود کرد برای کشور عزیز ما هم از این فکرها کرده بودند خوشبختانه ملت به موقع به میدان آمد و هوشیار بود و نیروهای مسلح هم حضور داشتند و خنثی شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34d72b41-3eb0-4cf8-b029-78eb327e14ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات