728 x 90

حملهٔ وحشیانه، ضرب و شتم و رفتار ضدانسانی گشت ارشاد با دو دختر نوجوان

اطلاعیه کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران-کمیسیون زنان

حملهٔ وحشیانه، ضرب و شتم و رفتار ضدانسانی گشت ارشاد با دو دختر نوجوان

ضرورت رسیدگی بین‌المللی، پاسخگو کردن سران رژیم و محکومیت و مجازات آنهاست

 

ویدئوهای منتشر شده از حمله وحشیانه، ضرب و شتم و رفتار ضدانسانی مأموران گشت ارشاد و نیروی انتظامی خامنه‌ای به‌خاطر بی‌حجابی با دو دختر نوجوان که یکی از آنها ۱۴ساله است، وجدان هر انسان شرافتمندی را جریحه‌دار می‌کند. به‌رغم گذشت یک ماه و نیم از این اقدام جنایتکارانه بگفتهٔ مادر یکی از دختران، آثار ضرب و جرح مأموران بر روی او هنوز مشهود است. فضیحت و رفتار مجرمانه به حدی است که حتی نیروی انتظامی رژیم می‌گوید: «پلیس رفتار این‌چنینی توسط عوامل انتظامی را در چارچوب استانداردهای کُنِشی و عملیاتی خود ندانسته و پرونده در سیستم قضایی و بازرسی فراجا مفتوح و در حال بررسی می‌باشد».

این ضرورت رسیدگی بین‌المللی، پاسخگو کردن سران رژیم و محکومیت و مجازات آنها را به‌خاطر وحشیگری و رفتار ضدانسانی با زنان ایران نشان می‌دهد.

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت، شورا و کمیسرعالی حقوق‌بشر ملل متحد، گزارشگر ویژه ایران، و گزارشگر ویژه خشونت علیه زنان ملل متحد را به محکومیت قاطع اقدامات سرکوبگرانه فاشیسم دینی حاکم بر ایران فرامی‌خواند و خواهان اخراج نمایندگان رژیم از این مراجع است. حضور نمایندگان چنین رژیمی به سخره گرفتن حقوق‌بشر، حقوق زنان و ملل متحد است.

 

شورای ملی مقاومت ایران-کمیسیون زنان

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ (۷ اوت ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e855c86-9435-46b9-a154-1a8ec0e81b1f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات