728 x 90

حمله مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان به خامنه‌ای و توافق اخیر رژیم با عربستان و سیاست رژیم در قبال جنگ اوکراین

نصیری سردبیر سابق کیهان خامنه‌ای
نصیری سردبیر سابق کیهان خامنه‌ای

نصیری سردبیر سابق کیهان خامنه‌ای: پایین آوردن تابلوی شیخ نمر اوج ذلتتان بود و بیش از این به ذلت تن خواهید داد از حوثی‌ها حمایت‌تان را دست برداشتید.

مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان خامنه‌ای در برنامه مناظره ۲۳ فروردین با حمله به شخص خامنه‌ای و توافق اخیر رژیم با عربستان و سیاست رژیم در قبال جنگ اوکراین گفت:

سخن از عزت کردند کدام عزت؟‌شما عزیز هستید؟ مردم ایران عزیز هستند؟ شما که ذلیل کردید همه را ذله کردید همه را اون اعتبار پاسپورت‌تان است این فقر و فلاکت‌تان است این خط فقر است این مهاجرتی ست که همه دارند از وطن‌شان فرار می‌کنند این عزت است؟ پایین آوردن تابلوی شیخ نمر اوج ذلتتان بود. اون شعارهایی که راجع به شیخ نمر دادید شهید شهادت، رفتید آوردید پایین مگه عزت و ذلت چیز عجیب‌و غریبی است؟ و بیش از این به ذلت تن خواهید داد از حوثی‌ها حمایت‌تان را دست برداشتید و تن به صلح دادند به‌خاطر شهوت و عدم فهم آنها هزاران بچه و غیربچه اونجا توی اون جنگ کشته بشوند کی باید پاسخ این خون ها را باید بدهد؟

یک ماجرای خیلی عجیب بدترین وجه سیاست ایدئولوژیک نگاه آخر الزمانی آمریکا در حال افول است عزیزان مگه پیشگو هستید؟ مگه جادوگر هستید؟ بروید صحبت‌های رهبری را راجع به اوکراین ببینید وقتی این یک اتفاق مهم است در تاریخ قرار هست یک اتفاق مهم بیفتد قرار است چه شود و چه شود و چه شود بعد اظهارات بعد هم ببینید که اعلام رسمی این‌که ما حمایت نمی‌کنیم ما سلاح نمی‌فرستیم ما دخالت نمی‌کنیم ما در آستانه پیچ تاریخی هستیم دست بردارید از این شیادیها به‌نام سیاست و این بساط را بر مردم تحمیل کردید.

این مهره سابق رژیم در رابطه با برجام نیز خواستار نوشیدن جام‌زهر توسط خامنه‌ای شد و گفت:

این که برجام‌زهر یا طلاست، من معتقدم که برای مردم طلاست ولی برای مقامات تا اینجا که تحریم طلا بوده و برای اونها البته جام‌زهره، امیدواریم که بنوشند. هر چه سریع‌تر بنوشند جام‌زهر را. به نظرم یک ذره احساس خطرشون بیشتر باشه مینوشند انشاءالله. گفتند که شما زمان روحانی دو سال سفیر نداشتید

مگه سیاست خارجی کشور دست رهبری نیست؟ مگر رسماً ایشان اعلام نکردند که سیاست خارجی را رهبری ابلاغ می‌کنه ایشان گوشه چشم شان کافی بود برای این‌که سفیر برود چین، کلی و جزیی رهبر در جزئیات همه مسایل خارجی و داخلی حتی راجع به یک مجری راجع به یک میزگرد تلویزیونی دخالت می‌کنند چطور توی اینجا نمی‌توانستند دخالت بکنند؟ منویات ایشان لازم الاتباع است عزیز من منویات یعنی این از عجایب عالم هست از ابداعات جمهوری اسلامی است یعنی یک چیزی توی قلب یک آدم هست بعد یک عده‌یی این چیز توی قلب را کشف می‌کنند بعد می‌روند اجرا می‌کنند اونوقت چطور اگر اونجا چه کنند حل نمی‌شود مسأله؟

گفتند شما موافق شمخانی هستید یا مخالف؟ البته این‌که رفتند با عربستان رفتند کار درستی کردند از این جهت کار خوبی کردند اگر چه از سر استیصال بود اگر چه از سر بالاخره ناچاری بود اگر چه از سر ترس بود.

گفتند که عربستان از چینیها خواسته درست است یعنی بدون شک به همان میزان که ما مشتاق و نیازمند این بودیم عربستان هم بوده شاید عربستان بیشتر حالا مشکلش چی هست؟ بله عربستان می‌خواست از یک نظام ماجراجوی مداخله‌گر پهپاد بده به حوثیهای یمن که منافع اقتصادی او را بزند می‌خواست از شر این راحت بشه دنبال این بود که مسأله ختم بشه و بحث امروز نیست سال‌ها پیش این را می‌خواستند این درست است که واقعاً ایران عربستانی‌ها را اذیت کرد شدیداً آمریکایی را هم اذیت کرده به چه بهایی؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b47058e0-86da-47b4-b843-48d33933eb2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات