728 x 90

التماس بیهوده آخوند روحانی به دولت بایدن برای بازگشت به تعهدات!

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی

آخوند روحانی در جنگ و دعواهای باندی درون نظام، در جلسه هیأت دولت با حمله به باند رقیب گفت: آنهایی که نسبت به‌دولت با لحن نادرست صحبت می‌کنند هم در رسانه‌ها آزادی بیان دارند و هم مصونیت. حتی پشت‌پرده تشویق‌شان هم می‌کنند. اما اگر کسی به نفع دولت حرف بزند هم آزادی بیانش معلوم نیست و هم مصونیتش معلوم نیست.

وی در واکنش به احضار و محاکمه وزیر ارتباطات خود گفت: اگر می‌خواهید کسی را احضار کنید باید من را احضار کنید. وزیر من را نمی‌توانید احضار کنید.

روحانی هم‌چنین با حمله به مجلس ارتجاع گفت: اگر شاکلهٔ بودجه به‌هم نخورد با مجلس همکاری می‌کنیم، اما اگر به‌همین صورت بخواهد جلو برود با مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم که امیدوارم این‌طور نشود (تلویزیون رژیم ۸بهمن).

 

 

التماس آخوند روحانی به دولت بایدن

و جنگ و جدال گرگها در رأس نظام بین شیخ شیاد و آخوند جلاد

آخوند روحانی ۸ دی ۹۹:

همیشه هم گفته‌ایم که شما برگردید به تعهدات ساعت بعد ما به کل تعهدات برمی‌گردیم آن جنایتکار بزرگ رفته آن شرور بزرگ رفته آن کسی که هر روز مردم را آزار می‌داد او رفته شرایط متفاوت شده حالا این‌که ما کی بتوانیم مسائل‌مان را با دنیا حل و فصل کنیم اون بحث دوم است گاهی وقتها روح مردم آزار می‌بیند آزار داده می‌شود که ببیند در این کشور آنهایی که نسبت به دولت با لحن نادرست صحبت می‌کنند هم آزادی بیان برایشان ملحوظ می‌شود در رسانه‌ها و هم مصونیت برای آنها تضمین شده است یک مهر مصونیت آن زیر زده شده است هر چه می‌خواهی بگو آزاد هستی یک مهر هم زیر آن زده شده کسی کاری‌اش ندارد گاهی وقتها پشت‌پرده تشویقشان هم می‌کنند خوب گفتی نه خوب محکم گفتی عالی بود! اما اگر کسی بخواهد به نفع دولت حرف بزند یعنی کسی که می‌آید به‌عنوان حامی دولت انشاءالله که اینطوری نمی‌شود من می‌ترسم یک روزی تحت فشار هم بعضی‌ها قرار بگیرند به‌خاطر این‌که از دولت دارند حمایت می‌کنند.

من تشکر می‌کنم این‌جا از وزیر ارتباطات وزیر جوان ارتباطات ما و هم‌چنین وزیر سابق کار بزرگی کردند پهنای باند کار عظیم و افتخار هست برای کشور کسی را برای پهنای باند نمی‌توانند محاکمه کنند دستور من بوده اگر می‌خواهید محاکمه کنید من را محاکمه کنید اگر می‌خواهید کسی را برای مبارزه با فساد احضار کنید باید من را احضار کنید نه وزیر مرا احضار کنید! خواهش می‌کنم در این ۶ ماه باقی مانده کار دولت بگذارید ما کار کنیم! وزیر ما وقت ندارد بین سه قوه راه برود یک خرده تو این قوه باشد به کارش برسد یک خرده در آن قوه باشد آن کمیسیون احضارش می‌کند یک خرده در آن قوه باشد از او سؤال دارند این‌که وزیر بین قوا ما نداریم! هر چه اختلاف کنیم دعوا کنیم روبه‌روی هم بایستیم با حیثیت هم بازی کنیم تضعیف کنیم همدیگر را، این تحریم ادامه پیدا می‌کند، من می‌گویم توپ در زمین واشنگتن هست، بله توپ در زمین واشنگتن هست در برجام اما در کلیت مسأله ما خودمان باید انجام بدهیم.

 

التماس و درخواست آخوند روحانی از دولت جدید آمریکا به‌خاطر این است که آنتونی بلینکن وزیر خارجه جدید این کشور هفته گذشته در استماع سنا تأکید کرده بود که دولت جدید آمریکا عجله‌ای برای پیوستن مجدد به توافق هسته‌یی ندارد و ابتدا نگاه می‌کند که آیا رژیم ایران تعهدات خود را از سر می‌گیرد یا خیر؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d805a68c-c161-4e5d-aa5f-d73e85f5c81a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات