728 x 90

حملات باند غالب نظام به آخوند روحانی به‌دنبال اذعان او به توزیع اسکناسهای دلار توسط نهادهای حکومتی

آخوند روحانی - پاسدار شریعتمداری
آخوند روحانی - پاسدار شریعتمداری

سخنرانی رئیس‌جمهور ارتجاع و اظهارات او در مورد نحوه وارد کردن اسکناسهای دلار از خارج کشور با دخالت نهادهای مسلح و سپس بردن ارزهای خوب به جاهای دیگر، و هم‌چنین سخنرانی آخوند روحانی در نمایشهای روز ارتش رژیم واکنش شدید کیهان خامنه‌ای را به‌دنبال داشت.

کیهان در سرمقاله خود دوم اردیبهشت نوشت: تفاوتی نمی‌کند که حمله به سپاه پاسداران با گرای یک جاسوس در پادگان  تی‌فور صورت گیرد و یا با تنظیم ترتیبات توسط عوامل نفوذی در یک مراسم نظامی و توسط یک مقام مسئول ایرانی صورت گیرد. هر دو در جهت تضعیف یک موضوع انجام می‌شود... منتهی آن که در داخل عمل می‌کند... سپاه به اموری نظیر مداخله در منطقه ممنوعه سیاسی و یا آلوده شدن به اختلاس و...متهم می‌گردد برای آن که محیط منطقه‌یی را رها کند و به داخل بازگردد...

کیهان خامنه‌ای در سرمقاله خود با اشاره به اعتراف آخوند روحانی به ۳۸سال اعدام و زندان در نمایش انتخابات آخوندی بین جلاد و شیاد نوشت:  وقتی در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶، (مجاهدین) یک ویدئو از آقای منتظری در دفاع از (مجاهدین اعدام‌شده) پخش کردند گمان این بود که حد ماجرا همین است اما با ناباوری شاهد بودیم که یک فرد که قرار بود رئیس‌جمهوری شود در کنار همان منافقین خارجی و داخلی ایستاد.

در واکنش به اظهارات آخوند روحانی نیز کیهان خامنه‌ای با تیتر درشت اعتراف دیرهنگام، نوشت: 4سال است با گونی دلار می‌آوریم سر برجام سلامت!

 

روزنامه حکومتی وطن امروز دوم اردیبهشت از باند خامنه‌ای نیز با تیتر خسته نوشت: حمله عجیب به مدیران دولتی، توهین بی‌سابقه به دستگاههای نظارتی گاف معنادار در ارائه آمار اشتغال و اظهارات متناقض درباره سیاست خارجی باعث شگفتی افکار عمومی از جدیدترین سخنرانی حسن روحانی شد.  

 

آخوند روحانی روز شنبه درباره واردکردن اسکناسهای دلار توسط رژیم از خارج کشور گفت:

ارز رو اینجوری تقسیم می‌کردیم می‌رفتیم با گرفتاری فراوان اسکناس تهیه می‌کردیم می‌گذاشتیم توی یک هواپیما هواپیما رو بیمه می‌کردیم می‌آوردیم فرودگاه عده‌یی ماشین مسلح و غیرمسلح و اینها می‌بردیم این ارز رو می‌آوردیم تو بانک مرکزی صبح چند تا گونی می‌دادیم به چند نفر کارمند این دلار رو می‌ریختند توی گونی می بردند می‌دادند به  صرافی ها

 

ارزخوبهایش می‌رفت تو پاکت و می‌رفت جای دیگر و این سیستم اداره ارز کشور بود بانک که باید مسئولیت اصلی داشته باشه بانکها هم تماشا می‌کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/046de400-3bce-4ae2-8fe0-9e4d45ec68fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات