728 x 90

حمایت کمیته بریتانیایی از فراخوان مقاومت ایران برای حاضر شدن خامنه‌ای، روحانی، رئیسی و محمود علوی در دادگاه بین‌المللی

حمایت کمیته بریتانیایی برای ایران آزاد از فراخوان مقاومت ایران
حمایت کمیته بریتانیایی برای ایران آزاد از فراخوان مقاومت ایران

بیانیه کمیته بریتانیایی برای ایران آزاد با امضای لرد آلتون و ۲۸عضو ارشد مجلس اعیان و مجلس عوام انگلستان

ما از فراخوان مقاومت ایران برای به چالش کشیدن خامنه‌ای، روحانی، ابراهیم رئیسی و محمود علوی و حاضر شدن آنها در دادگاه بین‌المللی برای مواجهه با شواهد غیرقابل انکار در مورد نقض سیستماتیک حقوق‌بشر توسط دیکتاتوری مذهبی، حمایت می‌کنیم

درباره دادگاه نمایشی رژیم ایران و اتهامات جعلی و خودساخته آن، لرد آلتون از سوی ۲۸عضو در مجلسین اعیان و عوام انگستان، اعلام کرد: این دادگاه نمایشی در حالی مطرح می‌شود که اعتراضات مردمی علیه رژیم در سراسر ایران رشد و تداوم دارد و مقامات رژیم و رسانه‌های دولتی اعتراف می‌کنند توسط ائتلاف اپوزیسیون سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت سازماندهی شده است.

سران حکومت مذهبی در تهران هم‌چنین می‌خواهند توجهات را از فراخوانهای بین‌المللی در مورد حسابرسی از رژیم در زمینه تروریسم دولتی و نقض سیستماتیک حقوق‌بشر، خصوصاً پس از محاکمه و محکومیت یک دیپلمات رژیم ایران در بلژیک منحرف کنند. وی به جرم تروریسم و طراحی بمب‌گذاری در گردهمایی سالانه شورای ملی مقاومت در پاریس که در حمایت از ایران آزاد و دمکراتیک برگزار شده بود، محکوم شد.

کمیته بریتانیایی برای ایران آزاد از فراخوان مقاومت ایران خطاب به رژیم که در اسرع وقت پرونده و شواهد خود را علیه اپوزیسیون دموکراسی خواه به دادگاهی بین‌المللی ارائه کند و از تصمیم شورای ملی مقاومت ایران برای به چالش کشیدن خامنه‌ای، حسن روحانی، ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه و محمود علوی وزیر اطلاعات و حاضر شدن آنها در مقابل یک دادگاه به‌رسمیت شناخته شده بین‌المللی برای مواجهه با شواهد غیرقابل انکار در مورد نقض سیستماتیک حقوق‌بشر توسط دیکتاتوری مذهبی در چهار دهه گذشته، پشتیبانی می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e146f559-462e-43c4-bb19-267c1deae0a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات