728 x 90

حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از قیام مردم ایران و تشدید تحریمها علیه رژیم ایران

نمایندگان کنگره آمریکا مایکل مک‌کال و پیت سشنز
نمایندگان کنگره آمریکا مایکل مک‌کال و پیت سشنز

به‌دنبال اعمال دوباره تحریمها علیه رژیم ایران توسط دولت آمریکا، مایکل مک کال و پیت سشنز، دو تن از نمایندگان کنگره آمریکا، حمایت خود را از قیام و اعتراضات مردم ایران و تشدید تحریمها اعلام کردند.

  • مایکل مک‌کال: ما باید به افزایش فشارها علیه رژیم ایران ادامه داده و در کنار مردم ایران قرار بگیریم.
  • پیت سشنز: ما نمی‌توانیم چشمانمان را به تلاشهای این رژیم مستبد و ستمگر برای بی‌ثبات کردن این منطقه، توسعه ظرفیتهای موشک بالستیک آنها و حمایتشان از تروریسم ببندیم.

 

مایکل مک‌کال Michael McCaul عضو جمهوریخواه کنگره از ایالت تگزاس و رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا:

حساب توییتری مایکل مک‌کال: ۱۶مرداد۱۳۹۷

« من قویاً از اعمال دوباره تحریمات علیه دیکتاتوری حامی تروریسم در تهران، حمایت می‌کنم. ما باید به افزایش فشارها [علیه رژیم ایران] ادامه داده و در کنار مردم ایران قرار بگیریم تا موقعی‌ که این رژیم دیگر تهدیدی برای صلح جهانی نباشد.»

 

پیت سشنز عضو کنگره: نمی‌توانیم چشمانمان را به تلاشهای بی‌ثبات کننده رژیم مستبد و ستمگر ایران ببندیم

پیت سشنز Pete Sessions عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا از ایالت تگزاس و رئیس «کمیته قانون مجلس نمایندگان» روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ اقدام به ارسال دو پیام اینترنتی علیه رژیم ایران از طریق حساب توییتری خود کرد و در یکی از این پیامهای توییتری خود از اعمال مجدد تحریمها توسط دونالد ترامپ حمایت کرد.

توئیت اول پیت سشنز عضو مجلس نمایندگان آمریکا: 

«ایران به متوجه ساختن یک تهدید جدی علیه ایالات متحده و متحدان کلیدی ما در خاورمیانه ادامه می‌دهد. ما نمی‌توانیم چشمانمان را به تلاشهای این رژیم مستبد و ستمگر برای بی‌ثبات کردن این منطقه، توسعه ظرفیتهای موشک بالستیک آنها و حمایتشان از تروریسم ببندیم.»

 

 

وی در توییت دوم خود گفت:

«اقدام رئیس‌جمهور ایالات متحده در اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران قدمی در جهت درست می‌باشد و پیام روشنی می‌فرستد: ایالات متحده دیگر این رفتار شریرانه را تحمل نمی‌کند.»

 


مایک پنس:‌ از حق مردم ایران برای اعتراض حمایت می‌کنیم و در کنار آنها ایستاده‌ایم

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از اعتراضات در ایران در حساب توئیتری خود نوشت: خشونت توسط رژیم ایران علیه مردم خودش غیرقابل قبول است، ما در کنار مردم ایران ایستاده‌ایم.

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه ۱۵مرداد۹۷بعد از شروع اعمال تحریمها علیه رژیم ایران اقدام به ارسال دو پیام توئیتری علیه رژیم ایران، تهدیدات منطقه‌یی و اتمی آن و محکوم کردن سرکوب مردم توسط رژیم کرد.

 

حساب توییتری مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا - ۱۵مرداد ۱۳۹۷- ۶اوت ۲۰۱۸

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا: «خشونت توسط رژیم ایران علیه مردم خودش غیرقابل قبول است. ایرانیان حق مخالفت با رژیمی را دارند که میلیاردها دلار هزینه برای حمایت و پشتیبانی از دیکتاتورها و تروریستها در خارج می‌کند در حالیکه مردم خودش برای داشتن شغل، فرصت و آزادی فریاد بر می‌آورند. ما در کنار مردم ایران ایستاده‌ایم!»

 

 


جان بولتون: فشار بی‌سابقه به رژیم ایران می‌آوریم

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا گفت:‌ ما خواهان وارد کردن فشار بی‌سابقه علیه رژیم ایران برای تغییر رفتارش هستیم. تا اینجا، آنها هیچ علائمی از خود نشان نداده‌اند که آماده چنین کاری هستند.

بیل همر مجری فاکس‌نیوز پرسید: در زمانیکه ایرانیان تظاهرکننده به خیابانها ریخته‌اند، ایالات متحده چگونه می‌تواند استدلال کند که خواهان تغییر رژیم نیست و خواهان تغییر رفتار است.

جان بولتون گفت:‌ تظاهرات مردم ایران نشانگر مخالفت طولانی‌مدت این مردم با رژیم ایران است. این تظاهرات ناشی از اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا نیست.

بولتون افزود:‌ من فکر می‌کنم این رژیم بر روی زمین بسیار لرزانی قرار دارد. سؤال واقعی این است که آیا سپاه پاسداران از نیرو علیه مردم استفاده خواهند کرد یا نه.

او افزود ایالات متحده روی دور نگه‌داشتن رژیم ایران از تسلیحات اتمی متمرکز است. چیزی که ما متمرکز آن هستیم برنامه تسلیحات اتمی، موشکهای بالستیک، حمایت از تروریسم و فعالیت خصمانه نظامی است.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72fa79cd-ce32-43fd-b0c0-068f9b8900de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات