728 x 90

حزب مردم بلوچستان حمله‌ٔ پلیس آلبانی به مرکز پناهندگی سازمان“ مجاهدین خلق ایران ”را محکوم می‌کند

حزب مردم بلوچستان
حزب مردم بلوچستان

حزب مردم بلوچستان حمله‌ٔ پلیس آلبانی

به مرکز پناهندگی سازمان“ مجاهدین خلق ایران ”را محکوم می‌کند

جمهوری اسلامی ایران که مدتهاست مشروعیت سیاسی و قانونی خود را در داخل کشور از دست داده و جنبش انقلابی“ زن، زندگی، آزادی ”او را در جهان رسوا نموده است، این بار دست تبهکار و سرکوبگرش را از آستین پلیس کشور آلبانی بیرون آورد که با حمله‌ٔ وحشیانه‌شان به مکان استقرار جمعی این پناهندگان که قطعاً بدون تبانی و روابط پشت پرده‌ٔ دولتهای جمهوری اسلامی ایران و آلبانی غیرممکن بود، باعث گرفته شدن جان یک تن و صدمات جانی فراوان به صدها نفر دیگر گشتند. این در حالی است که چند ماه پیش دولت آلبانی، جمهوری اسلامی را به انجام عملیات تروریستی در آلبانی متهم نمود و رابطه‌ٔ خود با ایران را قطع و عوامل دیپلماتیک رژیم را از کشور اخراج نمود تا با اعمال فشار به زد و بندی این چنینی دست یابند.

متأسفانه دولتهای اروپایی همواره با ترجیح دادن منافع ملی‌شان، حقوق انسانی و جان مردمان ایران را که در زیر چکمه‌های سپاه پاسداران و نیروهای تحت‌امرشان قرار گرفته است، به هیچ انگاشته و برای حقوق مردم ایران پشیزی ارزش قائل نبوده و نیستند.

حزب مردم بلوچستان حمله‌ٔ روز سه‌شنبه ۲۰ژوئن پلیس آلبانی به مرکز پناهندگی سازمان“ مجاهدین خلق ایران ”را عملی برخلاف موازین و اصول منشور حقوق‌بشر و مقررات پناهندگی سیاسی سازمان ملل ارزیابی نموده و محکوم می‌نماید، و همکاری دولت آلبانی با جمهوری اسلامی ایران را در راستای سرکوب مردمانبه‌پا خاسته‌ٔ ایران می‌داند.

حزب مردم بلوچستان

٢١ ژوئن ٢٠٢٣

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f4a533a-d664-494f-bede-bef0e2e5c5a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات