728 x 90

حرکتهای اعتراضی در بهبهان، شاهین شهر ، گچساران و فیروزآباد + فیلم

شاهین شهر.اعتصاب کارگران فضای سبز شهرداری
شاهین شهر.اعتصاب کارگران فضای سبز شهرداری

اعتصاب و تجمع کارگران شرکت پالایشگاه بید بلند۲بهبهان

روز پنجشنبه ۶تیر ۹۸ کارگران شرکت پالایشگاه بید بلند ۲بهبهان در اعتراض به اخراج کارگران دست از کار کشیده و بعد از اعتصاب، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

اعتصاب کارگران فضای سبز شهرداری شاهین شهر

صبح روز پنجشنبه ۶تیر ۹۸کارگران فضای سبز شهرداری شاهین شهر واقع در استان اصفهان در اعتراض به پاسخ نگرفتن در مورد مطالبات به حق‌شان اعتصاب کرده و در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

۳روز اعتصاب پزشکان یک درمانگاه در گچساران

روز پنجشنبه ۶تیر ۹۸پزشکان کلینیک تخصصی درمانی والفجر گچساران برای سومین روز متوالی، در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان در اعتصاببه‌سر می‌برند.

یکی از پزشکان متخصص کلینیک والفجرگچساران گفت: «از طرف خود و همکارانم از مردم شهرم و بیماران به‌دلیل عدم حضور پزشکان درکلینیک والفجر پوزش می‌خواهیم هر چند ما پزشکان هم مثل سایر صنوف مشکلات و دغدغه‌های خاص خود را داریم».

وی گفت: «تاکنون جلسات زیادی در خصوص رفع این مشکل با مسئولان و متولیان امر برگزار کرده‌ایم که بی‌نتیجه بوده و نیز نامه‌ها و درخواستهایی زیادی در خصوص عدم پرداخت مطالبات و مشکلات پزشکان به مسئولان شهرستانی و استانی ارجاع داده‌ایم که متأسفانه هنوز که هنوز است پس از گذشته چندماه اقدامی جدی صورت نگرفته است».

 

 تجمع اعتراضی جمعی از مردم فیروزآباد

جمعی از مردم شهر فیروزآباد در استان فارس روز پنجشنبه در اعتراض به فعالیت و احداث شرکت سنگ شکن و شن و ماسه واقع در تنگ مهرک این شهرستان و از بین بردن اثر ملی طبیعی و تاریخی مهرک تجمع کردند.

تجمع کنندگان پلاکاردی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود:«تخریب محیط زیست=نابودی زندگی / هوای پاک را با زمین پاک میخواهیم».

تجمع اعتراضی مردم فیروزآباد

تجمع اعتراضی مردم فیروزآباد

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c1b9814-9c33-48ce-91cb-e8c7a893a7b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات