728 x 90

حداد عادل: این روزها را نگاه کنید آمریکایی‌ها می‌آیند اعلام می‌کنند که مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب ایران است

کنفرانس واشنگتن در حمایت از قیام ایران
کنفرانس واشنگتن در حمایت از قیام ایران

حداد عادل مهره نزدیک به خامنه‌ای و عضو مجمع تشخیص مصلحت رژیم:

این روزها را نگاه کنید

آمریکایی‌ها می‌آیند برای ایران رئیس‌جمهور تعیین می‌کنند

اعلام می‌کنند که مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب ایران است

آنهایی که در خیابان همه هستند

با قمه و اسلحه و این‌طور بدزبانی می‌کنند

و گاهی‌ وقتها هنجارشکنی‌های عجیب و غریب می‌کنند

وقتی سر کار بیایند چه کار می‌کنند

 

سایت دیده‌بان رژیم روز ۴دی ۱۴۰۱ نوشت: حداد عادل در اجلاس اتاق اصناف تهران که با حضور رؤسای اتحادیه‌های استان تهران برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر کشور و حوادث کردستان و بلوچستان، گفت: نظام سلطه جهانی می‌خواهد دنیا را به شکلی که خود می‌خواهد اداره کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: این‌ها می‌دانند که این کشور با همه این فشارها، اداره می‌شود. مشکلات هم دارد، گرانی هم دارد، تورم هم دارد، نرخ ارز هم نوسان دارد، اما بهرحال این کشور می‌چرخد و لذا این مسأله آنها را ناراحت می‌کند و لذا یک گونه‌یی دیگر از برجام را جلوی ما می‌گذارند و می‌گویند که یک ترکمانچای دیگر را امضا کنید.

حداد عادل افزود: وقتی امضا نمی‌کنیم، بنابراین می‌گویند صبر کن که در خیابانهای تهران چه می‌کنیم. قضیه خیلی روشن است، این روزها را نگاه کنید، آمریکایی‌ها می‌آیند برای ایران رئیس‌جمهور تعیین می‌کنند.

اعلام می‌کنند که مریم رجوی (سرکرده گروهک منافقین) رئیس‌جمهور منتخب ایران است، پمپئو سخنرانی می‌کند و می‌گوید خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب ایران خواهد بود.

چه شده است ۵۰سال پیش شما در شهر تهران آمریکایی‌ها را ترور می‌کردید و سال‌ها نامتان در لیست تروریستها بود، بعد آنها شما را از لیست تروریستها در آورده‌اند، و سناتورهایشان برای شما سخنرانی می‌کنند و شما را رئیس‌جمهور ایران کرده‌اند.

حداد عادل هم‌چنین گفت: سلطنت طلبان می‌گویند که قرار نبود که حکومت ایران جمهوری شود، پهلوی بیش از ۴۰سال در انتظار است که برگردد و دوباره در ایران شاه شود، در حالی که شما آمده‌اید نوع حکومت را تعیین کرده‌اید، علاوه بر این‌که رئیس‌جمهور تعیین کرده‌اند. نوع حکومت ما را از سلطنتی به جمهوری تبدیل می‌کنید.

این حکومت که آقایون می‌گویند که انقلاب کنید چه کسی می‌خواهد جایگزین شود؟ آنهایی که در خیابان همه هستند با قمه و اسلحه و الآن به جان نظام افتادند و این طور فحاشی می‌کنند و این‌طور بدزبانی می‌کنند و گاهی‌ وقتها هنجارشکنی‌های عجیب و غریب می‌کنند، وقتی سر کار بیایند چه کار می‌کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd679dbc-17f5-42a4-b2a6-b4bbf5dd1923"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات