728 x 90

جیمز کلورلی: انگلستان در حال تجربه «سطح بسیار بالایی» از «تجاوزگری» رژیم ایران است

جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلستان
جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلستان

نشنال امارات روز ۲۸تیرماه نوشت: جیمز کلورلی می‌گوید رژیم ایران باید رفتار خود را تغییر دهد. انگلستان در حال تجربه «سطح بسیار بالایی» از «تجاوزگری» رژیم ایران است.
کلورلی گفت که انگلستان مصمم است از متحدان خود در خاورمیانه حمایت کند تا اطمینان حاصل شود که آنها هرگز شاهد یک ایران مسلح هسته‌یی نیستند.
وزیر خارجه انگلستان در سخنرانی در مجمع امنیتی آسپن در کلرادو گفت که بریتانیا در تلاش‌های خود برای خنثی کردن فعالیت‌های بدخواهانه ایران مصمم است.
وی گفت: ما موضع سخت و محکمی در قبال ایران داریم. اقدامات ما در پاسخ به رفتار آنهاست و اگر آنها دوست ندارند، می‌توانند و باید رفتار خود را تغییر دهند.

نشنال امارات افزود: اوایل این ماه، وزیر امور خارجه انگلستان نقشه‌هایی برای اجرای تحریم‌های جدید علیه تصمیم‌گیران در رژیم ایران به دلیل اقدامات مخرب نظامی این رژیم در خاک بریتانیا معرفی کرد.

اقدامات جدید امکان تنگنا در کارکرد بریتانیا نسبت به این نظام را گسترش می‌دهد و هدف از آن‌ها، مقابله با فعالیت‌های رژیم ایران که به صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه آسیب می‌زند و همچنین فروش و گسترش فناوری‌های نظامی است.

تنش بین رژیم ایران و کشورهای غربی در ماه‌های اخیر به دلیل حمایت این رژیم از روسیه در جنگ در اوکراین افزایش یافته است.

رژیم ایران به مسکو دستگاه‌های پهپاد تامین کرده و به نیروهای روسی اجازه حمله به زیرساخت‌های مدنی اوکراین را داده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8d9634a-115e-4ef9-b9b8-66e57b1af051"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات