728 x 90

جو ویلسون: سپاه پاسداران با بازوی تروریستی حزب‌الله تهدیدی برای دمکراسیها

جو ویلسون نماینده کنگره آمریکا
جو ویلسون نماینده کنگره آمریکا

جو ویلسون؛ نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا روز پنجشنبه ۶مرداد در سخنرانی خود در جلسه کمیته امور خارجی برای تصویب برخی قطعنامه‌ها با حمایت از قطعنامه ۵۵۸ در ترغیب اتحادیه اروپا به‌منظور لیست‌گذاری کامل حزب‌الله گفت: «من از پیوستن به رئیس [مجمع پارلمانی ناتو و عضو کمیته امور خارجی] جری کانلی در حمایت از قطعنامه ۵۵۸، که گام مهمی در ترغیب متحدان اتحادیه اروپا به‌منظور لیست‌گذاری کامل حزب‌الله به‌عنوان یک سازمان تروریستی بر می‌دارد، استقبال می‌کنم».
وی در سخنرانی خود با برشمردن عملکرد حزب‌الله به‌عنوان بازوی تروریستی رژیم ایران اضافه کرد: «اگر به بیش از چهل سال قبل برگردیم، سپاه پاسداران، نیروی قدس خود را به لبنان اعزام کرد چیزی که امروز به نام حزب‌الله می‌شناسیم. بازوی تروریستی حزب‌الله و عوامل سیاسی آن‌که کمک نمادین به کسب دست‌آوردها در مجلس و مشروعیت بخشیدن به آن می‌کند، تهدیدی برای دمکراسیها است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت».


ویلسون در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات بشار اسد در سوریه و نقش رژیم ایران گفت: «قصاب بشار اسد با حمایت جنایتکاران جنگی پوتین و رئیسی، علاوه بر کارزار ترور علیه مردم سوریه، یک دولت مواد مخدر را اداره می‌کند. متأسفانه، دولت بایدن در تعقیب یک توافق هسته‌یی معیوب با دولت تروریستی ایران، از استراتژی‌هایی برای مقابله با این حلقه قاچاق چند میلیارد دلاری جلوگیری کرده و در عوض به‌طور ضمنی چراغ سبز عادی‌سازی روابط با جنایتکار جنگی اسد را نشان داده است».
جو ویلسون در سخنرانی خود با تأکید بر جنایات رژیم ایران و نقض حقوق‌بشر توسط این رژیم افزود: «رژیم دین سالار قاتل دسته‌جمعی ابراهیم رئیسی در تهران آزار و اذیت ادامه دارش در وحشیگری علیه مذهب اقلیت بهایی را افزایش داده و این اقلیت را تهدید محسوب می‌کند. اعضای معتقد به این دین بدون هیچ‌گونه روند قانونی با اتهامات ساختگی علیه آنها جمع‌آوری و اعدام شده‌اند. به خانواده‌های بهایی دستور داده شده است که مردگان خود را در گورهای دسته‌جمعی دفن کنند. قربانیان نقض حقوق‌بشر توسط این رژیم جنایتکار سزاوار شنیدن صدایشان هستند، زیرا این مردم ایران نیستند که این خشونت عاری از احساس را تداوم می‌بخشند، بلکه رژیم بی‌رحم و وحشی است که این کار را می‌کند. دمکراسیها باید قاطعانه بایستند و از حقوق‌بشر و کرامت در سراسر جهان حمایت کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56b08b60-b639-402c-9e4d-44faa609baaf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات