728 x 90

جودی اسگرو: اکنون دولت کانادا سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی لیست‌گذاری کرده است

جودی اسگرو رئیس کمیتهٔ تجارت بین‌المللی پارلمان کانادا و وزیر پیشین مهاجرت
جودی اسگرو رئیس کمیتهٔ تجارت بین‌المللی پارلمان کانادا و وزیر پیشین مهاجرت

جودی اسگرو رئیس کمیتهٔ تجارت بین‌المللی پارلمان کانادا و وزیر پیشین مهاجرت

در مصاحبه با سیمای آزادی

اکنون دولت کانادا سپاه پاسداران را

به‌عنوان یک سازمان تروریستی لیست‌گذاری کرده است

اپوزیسیون ایران و شورای ملی مقاومت پیوسته اطلاعاتی ارائه کرده‌اند

که به‌وضوح فعالیت‌های تروریستی سپاه را در داخل و خارج برجسته کرده است

 

جودی اسگرو – وزیر مهاجرت کانادا (۲۰۰۵)، رئیس کمیتهٔ تجارت بین‌المللی پارلمان

من جودی اسگرو، نماینده پارلمان از هامبر ریور بلک کریک هستم که در منطقه تورنتو واقع شده و خوشحالم که برای مدتی با شما، با تمام جامعه ایرانی و مشخصاً با مردم ایران صحبت می‌کنم که هم‌چنان به‌خاطر وجود رژیم بسیار شرور حاکم، قربانی می‌شوند.

اکنون دولت کانادا سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی لیست‌گذاری کرده است، (سپاه) به همه‌جای خاورمیانه و فراتر از آن به خود مردم ایران آسیب رسانده و تأثیر مخربی بر بسیاری از مردم داشته است. باید بگویم همان‌طور که بسیاری از شما تحولات ایران و منطقه را دنبال کرده‌اید، اپوزیسیون ایران و شورای ملی مقاومت ایران پیوسته اطلاعاتی ارائه کرده‌اند که به‌وضوح فعالیت‌های تروریستی سپاه را در داخل و خارج برجسته کرده است. فقط چند مورد از آن‌را می‌گویم: کمپ‌های آموزشی تروریست‌های سپاه در داخل ایران، دادن پهپادهای سپاه برای حمله به مردم اوکراین و هم‌چنین سایر افراد در خاورمیانه که در این جنگ وحشتناک رنج می‌برند، سرنگونی پرواز پی‌اس۷۵۲ که دست‌کم ۵۵کانادایی در میان ۱۷۶ سرنشین هواپیما کشته شدند، اعتراف علنی به ارائهٔ آموزش و کمک مالی به سایر گروه‌های نیابتی در خاورمیانه. بنابراین ما می‌دانیم که سپاه مسئول بسیاری از تخریبها و کشتارهای جاری در خاورمیانه، هم فلسطینی‌ها و هم اسرائیلی‌ها و دیگر مردم بی‌گناه است و من امروز خوشحالم که دولت کانادا سرانجام تصمیم گرفت سپاه را به‌عنوان همان چیزی که هست لیست‌گذاری کند و ما به حرکت رو به جلو برای ارتقای صلح ادامه خواهیم داد و به‌عنوان پیامی که امروز از وزیر امور خارجه شنیدیم، هر ایرانی مقیم کانادا که در ایران است، باید آنجا را ترک کند، زیرا آنها می‌دانند که سفارتی در آنجا وجود ندارد و هیچ پشتیبانی در دسترس نخواهد بود.

پس به هر کسی که این‌را می‌بیند، به مردمی که هم‌چنان در ایران زندگی می‌کنند، لطفاً در امان باشید و این یک گام دیگر به جلو برای حذف آخوندها به‌همراه هم و برقراری یک حزب دموکراتیک واقعی در آنجا برای نمایندگی مردم و حفاظت از امنیت آنها است.

از شما بسیار متشکرم و مشتاقانه در انتظار دیدن بسیاری از شما هستم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67f4d04c-93c8-46f8-bb42-8f89c0580c7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات