728 x 90

جوانی که به ۳آخوند در مشهد حمله کرد توسط رژیم اعدام شد

تصویری از عبداللطیف مرادی که به ۳آخوند فاسد حمله  کرد
تصویری از عبداللطیف مرادی که به ۳آخوند فاسد حمله کرد

به گزارش سایت حکومتی عصر ایران (۳۰خرداد): «حکم اعدام عبداللطیف مرادی به اتهام محاربه، صبح امروز یعنی ۳٠ خردادماه ۱۴٠۱ در حضور جمعی از شهروندان و مسئولان از طریق چوبه‌دار در محل زندان وکیل‌آباد مشهد به مرحله اجرا در آمد. حکم اعدام عبداللطیف مرادی ضارب روحانیان رمضان حرم مطهر رضوی صبح امروز اجرا شد».

 

از راست به چپ، آخوند دارایی، آخوند پاکدامن و آخوند اصلانی

شایان ذکر است که روز سه‌شنبه ۱۶فروردین یک جوان با چاقو به ۳آخوند در صحن مطهر امام رضا (ع) حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

در جریان این درگیری ۲تن از آخوندهای حکومتی بهلاکت رسیدند. به گزارش خبرگزای حکومتی ایرنا، یکی از آخوندهای بهلاکت رسیده آخوند اصلانی، قائم‌مقام امور مساجد خراسان رضوی و مدیر منطقه‌یی امور مساجد رژیم بوده است.

حمله به آخوندهای حکومتی که به‌دلیل فساد گسترده توسط آنان عنوان شده است موجی از ترس و وحشت در میان آخوندهای حاکم ایجاد کرد. عوامل خامنه‌ای در مشهد با برگزاری دادگاههای نمایشی در مدت کوتاهی این جوان را به اعدام محکوم کرده و صبح امروز این حکم را به اجرا گذاشتند.

تهاجم دلیرانه این جوان به آخوندهای فاسد راه مقابله با فاسدین حاکم بر میهن را هر چه بیشتر برای سایر جوانان گشوده است و هراس آخوندهای حاکم بی‌پایان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86b55d32-7be6-4281-8d2e-cae3d5a04d87"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات