728 x 90

جهنم در زمین

پاسدار قاسم سلیمانی: «نیروهای مسلح ایران نمی‌خواد من حریف شما هستم».

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی که ۳۰اکتبر منتشر کرده نوشت: «قاسم سلیمانی یک روز پس از آغاز اعتراضات ضددولتی در عراق با پروازی شبانه خود را به بغداد رساند.

سلیمانی به حاکمان عراق گفت: «ما در ایران می‌دانیم چه رفتاری با معترضان بکنیم. این اتفاق در ایران افتاد و ما توانستیم آن را کنترل کنیم».

از فردای آن روز خون صدها جوان و کودک عراقی با فرمان قاسم سلیمانی بر زمین ریخت و جوانان شورشگر با شعار علیه سلیمانی و خامنه‌ای کانون فساد و سرکوب در عراق را هدف قرار دادند.

مأموریت بعدی سلیمانی این بود که با برجسته کردن حضور نظامی آمریکا در عراق و ایجاد یک تنش کنترل شده با آمریکا در عراق، قیام و انقلاب مردم در عراق را منحرف کند.

پاسدار قاسم سلیمانی: «چه غلطی کردید که امروز برای ما خط‌ و نشان می‌کشید»؟

روزنامه حکومتی آرمان روز چهارشنبه ۱۲دی نوشت: «تداوم این دست حملات می‌تواند مسأله حضور نظامی آمریکا در عراق را برجسته کند و به مسأله روز در عراق تبدیل کند؛ چیزی که ایران در ماه‌های گذشته به دنبالش بود، اما به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد. از این منظر، یک تنش کنترل شده میان حشدالشعبی و نیروهای آمریکایی در عراق می‌تواند به نفع ایران باشد».

تلاشی که با مرگ سخت سلیمانی و ابومهدی مهندس در آتش، جهنم را در روی زمین برای خامنه‌ای و سپاهیانش تداعی و تصویر کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/820582d7-213e-4d1a-b5c8-bfccfc375220"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات