728 x 90

جنگ گرگها در مجلس ارتجاع: روحانی و ظریف باید محاکمه شوند

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

روز یکشنبه ۱۵تیر محمدتقی نقدعلی عضو مجلس ارتجاع پس از پایان نطق ظریف در مجلس، طی سخنانی گفت: «اخطار اصل ۱۵۲ قانون اساسی می‌دهم. تذکر به آقای ظریف مثنوی هفتادمن خواهد شد و باید قاضی عادلی باشد و نه فقط آقای ظریف بلکه آقای حسن روحانی را به‌دلیل خیانتهایی که به این مملکت کردند باید به محاکمه بکشند».

او گفت: «این‌که بنشییم حرف‌های صدتا یک غاز وزرا را بشنویم به جایی نمی‌رسد؛ دیگر روی نگاه کردن به چهره مردم را نداریم، دلار ۲۱هزار تومان، سکه بیش از ۱۰میلیون و مرغ ۲۰هزار تومانی نتیجه ۷ساله سیاست‌های روحانی است. گوش دادن به حرف‌های وزرا بی‌فایده است»

در همین این راستا علی رضایی نماینده کنگاور در مجلس نیز با حمله به آخوند روحانی گفت: «به بازار بروید و ببینید مردم چه می گویند. داد مردم درآمده است. یک سال به پایان دولت مانده اما همه چیز رها شده و حال مردم خوب نیست».

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا، رضایی گفت: «در شرایط کنونی اگر نگوییم سرمایه اجتماعی را در کشور از دست داده ایم، باید بگوییم که موجب بدبینی آنها شده‌ایم.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/992b83c6-bfd2-480f-b20c-f246a3e2d548"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات