728 x 90

جنگ‌وجدال بر سر اعترافهای پزشکیان دربارهٔ کابینه دستوری

پزشکیان - پاسدار قالیباف
پزشکیان - پاسدار قالیباف

شریعتمداری نیابتی خامنه‌ای در کیهان خطاب به پزشکیان:

ادعای غیر‌واقعی دیروز جنابعالی

با استقبال گسترده دشمنان قسم خورده نظام روبه‌رو شده

 

ادعای ایشان بلافاصله به دستاویز دشمنان تابلودار نظام تبدیل شد

که مردم‌سالاری و مجلس و حتی اختیارات رئیس‌جمهور را به زیر بکشند!

 

پاسدار حسین شریعتمداری نمایندهٔ خامنه‌ای در کیهان اول شهریور ۱۴۰۳ نوشت:

جناب پزشکیان در جلسه علنی دیروز مجلس و پیش از آن نیز به تلویح و گاه به تصریح فرموده بودند که در انتخاب تمامی وزرا با رهبر معظم انقلاب «‌هماهنگی‌» شده است! این ادعای ایشان بلافاصله به دستاویز و بهانه‌یی برای دشمنان تابلودار نظام تبدیل شد که با استناد به اظهارات آقای پزشکیان، مردم‌سالاری و جایگاه مجلس و حتی اختیارات رئیس‌جمهور را در جمهوری اسلامی ایران به زیر بکشند!

پاسدار شریعتمداری افزود: جناب آقای پزشکیان، ادعای غیر‌واقعی دیروز جنابعالی همان‌گونه که قابل پیش‌بینی بود با استقبال گسترده دشمنان قسم خورده نظام روبه‌رو شده است و از آنجا که امروزه جنابعالی رئیس‌جمهور همه مردم و تابلوی تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید، انتظار آن است که اظهارات مورد اشاره دیروز خود را تصحیح بفرمایید و راه را بر سوءاستفاده دشمنان سد کرده و آنان را مانند همیشه ناکام بگذارید.

 

سایت حکومتی انتخاب نوشت مخالفان و منتقدان دولت از اظهارات رئیس دولت چهاردهم عصبانی شده و ادعا کردند پزشکیان برای رأی آوردن کابینه خود از رهبری هزینه کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع از اظهارات پزشکیان در مورد حکم تأیید خامنه‌ای بر وزرای پیشنهادی نوشت: هزینه کردن از رهبری هنر نیست.

منان رئیسی، عضو مجلس ارتجاع از قم نیز نوشت: رأی به کابینه پزشکیان یا رأی به کابینه رهبر انقلاب؟! این نوع ادبیات ایشان و هزینه کردن از رهبری اصلاً شایسته نبود.:

از سوی دیگر، علی مطهری نایب‌رئیس سابق مجلس ارتجاع گفت، این‌طور نیست که پزشکیان از رهبری هزینه کرده باشد بلکه واقعیات چینش کابینه را گفت و شفاف‌سازی کرد.

 

تبریکات متقابل پزشکیان و قالیباف در «گام دوم وفاق»!

پزشکیان پس از تصویب همه وزرای پیشنهادیش در مجلس ارتجاع طی نامه‌یی به پاسدار قالیباف نوشت:

دولت وفاق ملی بر اساس وعده‌های داده شده، پس از مشورت با مقامات عالی سیاسی و اجرایی کشور و در نهایت، رأی اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی شایسته قدردانی است.

پاسدار قالیباف نیز در پیامی پس از پایان رأی‌گیری نوشت: نمایندگان در راستای همکاری با دولت گام دوم وفاق را برداشتند و به تمام اعضا کابینه پیشنهادی دکتر پزشکیان رأی اعتماد دادند. ‏ موفقیت دولت موفقیت همه ماست.

پاسدار سلامی سرکرده کل سپاه پاسداران ضمن تبریک به پزشکیان، آمادگی سپاه پاسداران برای همکاری با او را اعلام کرد و نوشت: دولت چهاردهم می‌تواند بر اساس میثاق خود با نصب‌العین قرار دادن سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در ادامه تلاش‌های دولت رئیسی، نویدبخش آینده‌ای روشن برای علاقه‌مندان به نظام اسلامی در پهنه گیتی قرار گیرد.

 

سرکرده سابق بسیج دانشجویی رژیم

واقعاً اگر این مجلس ظفرقندی را متناسب با معیارهای دوازده‌گانه ببینند

و به او رأی بدهد این ننگ این مجلس خواهد بود و ننگی هست که پاک نمی‌شود

نراقی سرکرده سابق بسیج دانشجویی رژیم – ۳۱مرداد ۱۴۰۳

واقعاً اگر این مجلس آقای وزیر پیشنهادی بهداشت آقای ظفرقندی رو متناسب با اون معیارهای دوازده‌گانه ببینند و به او رأی بدهد این ننگ این مجلس خواهد بود من این رو صریح دارم نظر شخصی خودم رو می‌گم همون‌طور که رأی به آقای آخوندی در مجلس وقت ننگ اون مجلس بود رأی به آقای ظفرقندی در این دولت ننگ این مجلس خواهد شد نمایندگان مجلس دقت کنند و ننگی هم هست که پاک نمی‌شه.

جمیع افرادی که شناخت دارن از آقای دکتر پزشکیان و از آقای دکتر ظفرقندی قائل به این هستند که آقا ظفرقندی نگاهش به معقوله بهداشت و درمان با آقای پزشکیان بسیار متفاوته خوب اینجا اگر معرفی آقای ظفرقندی سهمیه‌ای نیست پس چیه؟

(خبرگزاری دانشجو رژیم ۳۱مرداد ۱۴۰۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/505998c6-fad1-4277-a413-d2c976b24aae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات