728 x 90

جنگ باندهای نظام بر سر معرفی کابینه رئیس‌جمهور جدید خامنه‌ای

پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان:

اطرافیان پزشکیان در کارنامه خود همراهی با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن

محکومیت‌های امنیتی و آلودگی به فساد دارند

دیری نمی‌پاید که دولت شما با مشکلات جدی روبه‌رو خواهد شد

 

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان در سرمقاله این روزنامه (۳مرداد ۱۴۰۳) اطرافیان پزشکیان را مشتی فاسد و جاسوس نامید که دولت پزشکیان را با مشکلات جدی مواجه خواهند کرد.

پاسدار شریعتمداری نوشت: کسانی که قرار است اعضای کابینه ایشان را انتخاب و معرفی -یا پیشنهاد- کنند، در مثل به همان شتری شبیه‌اند که نه فقط آهنگ کوی لیلی ندارد، بلکه در جهت و مسیری برخلاف کوی لیلی گام برمی‌دارد! کسانی که در کارنامه و سوابق خود، همراهی با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، محکومیت‌های امنیتی، آلودگی به فساد، بی‌اعتقادی به نظام و انقلاب، همسویی و همراهی برملا شده با مثلث آمریکا و انگلیس و اسراییل در فتنه‌ها و آشوب‌ها‌، ملاقات‌های پنهان با دشمنان تابلودار ایران در آمریکا و دریافت دستورالعمل برای ایجاد فتنه در کشور، درخواست از آمریکا برای اعمال تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران اسلامی و‌... غیره را دارند.

مطمئن باشید که این جماعت با شما همراه نیستند و دیری نمی‌پاید که دولت شما را با مشکلات جدی رو‌به‌رو خواهند کرد.

 

ظهوریان عضو مجلس ارتجاع:

کابینه پیشنهادی نباید تبدیل به شرکت سهامی احزاب و جناح‌های سیاسی شود

که هیچ ریشه‌یی در حکمرانی عقلایی و دینی ندارند

 

مجلس ارتجاع - ۳مرداد ۱۴۰۳

میثم ظهوریان ابوترابی نماینده مشهد: اگر چه حق رئیس‌جمهور است که کابینه را از افراد هم‌فکر و دارای نگرش یکسان با خودش انتخاب کند اما به این نکته هم باید توجه بشه که کابینه پیشنهادی نباید تبدیل به شرکت سهامی احزاب و جناح‌های سیاسی بشه هم‌چنین تبدیل کابینه به شرکت‌های سهامی قومیتی جنسیتی و امثال اینها هم اصل انتخاب افراد شایسته و محوریت حل مسائل مردم در انتخاب کابینه رو به محاق خواهد برد دولت مقتدر از دل کابینه منسجم قابل تولد است نه سهمیه‌بندی‌هایی که هیچ ریشه‌یی در حکمرانی عقلایی و دینی ندارند.

 

آخوند اژه‌ای سردژخیم قضاییه خامنه‌ای:

رئیس‌جمهور منتخب هم بارها تکرار کرده که من ولایت‌مدار هستم

ولایت مقام معظم را حتماً در رأس امور می‌دانم و تابع هستم

من به سیاست‌های کلی ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری پایبند هستم

اصلاً من برنامه‌ام همین‌ها هست

 

شیطان‌صفت‌ها بدانند سیاست نظام همان سیاست‌ها تعقیب می‌شود

و اما ما هم باید بالاخره مراقب باشیم مواظب باشیم دشمن بیکار نمی‌نشیند

 

سردژخیم قضاییه جلادان آخوند اژه‌ای - تلویزیون رژیم ۳مرداد ۱۴۰۳

می‌دانستیم که مجلس شورای اسلامی هم سال آخرشه و انتخابات داریم برای اون همه آمادگی داشتیم اما خداوند یک چیزی را مقدر کرده بود که نه ما این رو نمی‌دونستیم یکدفعه مواجه شدیم با یک مسأله‌ای که تقدیر الهی بود ولی ما برای او فکر نکرده بودیم.

در زمان انتخابات مجلس یک گروه‌هایی از داخل حتی چه حرف‌هایی زده‌اند سخن از تحریم زدند و سخن‌های زشتی زدند. امروز خودشون پشیمانند شرمنده هستند در پیشگاه ملت عزیزمان اینا هم بود حالا این حادثه هم پیش اومد چه اتفاقی افتاد بله بسیار حادثه حادثه تلخ سنگین...

یک نعمت را از ما گرفت قیمت بزرگی هم بود با همون توصیف‌ها و تعریف‌هایی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند اما به هر تقدیر خداوند یک چیزی هم جاش گذاشته ولی این چیزیه که جاش گذاشته این نعمت انسجام این نعمت وحدت..

خب طبیعی است حال و بالاخره هر دولتی که میاد ممکنه احیاناً یک مقداری از لحاظ روش کاری از لحاظ جنبه‌های بعضی از مسائل سیاسی سلیقه‌ای ممکنه متفاوت باشه ولی اصول کار هیچ تفاوتی نمی‌کنه و رئیس‌جمهور منتخب هم بارها تکرار کرده‌اند که من ولایت مدار هستم ولایت مقام معظم رهبری را حتماً در رأس امور می‌دونم و تابع هستم. طبق قانون من به قانون اساسی ملتزم هستم من به سیاست‌های کلی ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری پایبند هستم. اصلاً من برنامه‌ام همین‌ها هستش به برنامه هفتم توسعه ملتزم هستم. خوب پس بنابراین در مورد سیاست خارجی شما ملاحظه فرمودید هم تماس‌هایی که داشتند با بعضی از سران حماس با سید حسن نصرالله و بعضی از دولت‌مردان هم با همسایگانی که داشتند بنابراین دشمن بدونه بدخواهان بدونن شیطان بدوند شیطان‌صفت‌ها بدونن سیاست نظام همون سیاست‌های درسته و ان‌شاءالله تعقیب محاسبه می‌شه و اما ما هم باید بالاخره مراقب باشیم مواظب باشیم دشمن بیکار نمی‌شینه.

 

روزنامه حکومتی آرمان ملی - ۳مرداد ۱۴۰۳

‌جلیلی اخیراً گفته است: نزدیک به ۱۴میلیون نفر به رویکرد ما اعتماد کرده‌اند و این وظیفه‌ای را در راستای دنبال‌کردن این رویکرد بر دوش ما می‌گذارد. . شاهد بودید که من بعد از انتخابات این حرکت را متوقف نکردم.

فاضل میبدی درباره اظهارات سعید جلیلی درباره اقدامات دولت سایه گفت: یک جریانی می‌خواهد پشت‌پرده و مخفی علیه دولت مستقر کار کند. انتظار از دستگاه‌های حاکمیتی این است که جلوی این تحرکات را بگیرند. اگر دولت سایه بخواهد کارش را با این شکل و شیوه‌ای که ما مشاهده می‌کنیم ادامه دهد، خطرناک است.

 

روزنامه حکومتی شرق ۳مرداد ۱۴۰۳: «‌پزشکیان در گرداب سهم‌خواهان»:

‌ظاهراً لابی و فشار برای تصاحب مناصب در دولت چهاردهم به میزانی افزایش یافته که صدای پزشکیان را هم درآورده تا جایی که دیروز گفت: «انتخاب مسئولان به یک معضل تبدیل شده است. ما شعار انتخاب برتر داده‌ایم و به همه می‌گوییم کمک کنید و همه آدم‌های خودشان را معرفی می‌کنند و نمی‌دانم باید چه کنیم.

 

سایت حکومتی جوان وابسته به سپاه پاسداران ۳مرداد ۱۴۰۳:

آن‌طور که مشخص است گرایش سیاسی اکثریت نمایندگان و رئیس‌جمهوری منتخب متفاوت است و از ۲جناح سیاسی متفاوت‌اند. اگر قرار باشد خوی جناحی و سیاسی بر روابط این دو حاکم شود، بدون شک منازعات سیاسی اوج می‌گیرد و حاصل آن قفل شدن امور کشور خواهد شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed6816a2-3c9e-4f19-a8c9-6319d77e0301"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات