728 x 90

جنگ‌وجدال گرگهادر باره سیرک انتخابات وحذف فله‌ای

سیرک انتخابات
سیرک انتخابات

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: احتمالاً نتیجه صلاحیت‌های کاندیداهای انتخاباتی رژیم تا دو یا سه روز آینده اعلام می‌شود.

وی افزود رأی‌گیری درباره احراز صلاحیت نامزدهای ریاست‌جمهوری به‌صورت کتبی و مخفی است.

کدخدایی گفت: داوطلبان قبل از اعلام نتایج صلاحیت‌ها، حق تبلیغات ندارند؛ سخنرانی نامزدها و حضور آنها در فضای مجازی با عناوین مختلف، طبق قانون خلاف است

 

در همین حال پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در جنگ‌وجدال گرگها، اظهارات باند مغلوب در مورد حذف فله‌ای آنها را فضاسازی توصیف کرد.

 

پاسدار قالیباف، رئیس مجلس ارتجاع ۲خرداد

من این را هم بگویم یک فضاسازی هم که الآن شده که عده زیادی را رد کردند، همین امروز صبح که من کنترل کردم نسبت به ثبت‌نام‌کنندگان و کسانی که از طریق مراجع ذیصلاح رد صلاحیت شدند آمدند کمتر از ۱۵درصد است در کل کشور این فضاسازی هم نشود که واقعاً این‌طور شده (خبرگزاری مجلس رژیم۲ خرداد)

 

این در حالیست که اعضای مجلس ارتجاع شورای نگهبان رژیم را در سخنرانیهای خود خواهان حذف کاندیداهایی شدند که در دولت روحانی حضور داشتند و هم‌چنین پاسدار علی لاریجانی را مورد حمله قرار دادند.

 

رضوانی، مجلس ارتجاع ۲خرداد ۱۴۰۰

«وظیفه همه ما به‌خصوص شورای نگهبان در شرایط حاضر سنگین‌تر می‌شود اگر فردی که مجسمه رانتهای تحصیلی، مدیریتی، سیاسی و اقتصادی است با سابقه دو بار محکومیت قضایی و اثبات بزه ارتکابی، کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌شود و مورد حمایت مدعیان اصلاح امور قرار می‌گیرد بیانگر چیست؟ یا فردی به صرف آقازادگی وارد این عرصه می‌شود ما توصیه‌ای به شورای محترم نگهبان جز رعایت مر قانون و شرع مقدس باید داشته باشیم. آیا قبلاً مسامحه و یا مجامله‌ای وجود داشته که اکنون سیل کاندیداها سرازیر می‌شود به‌خصوص که ما در مورد ۴سال دوم بعضی‌ها هیچ دفاع توجیهی نداریم انشاالله شورای نگهبان با قاطعیت به وظیفه عمل کند».

 

«هدف شیطان بزرگ از مذاکرات فرسایشی، چاره‌جویی برای جلوگیری از بی‌اثر شدن تحریم‌ها است، که کارآیی خود را بتدریج از دست داده و می‌دهد هدف ما از مذاکرات از ابتدا حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده اگر ظریفی پیدا نشود و بگوید هدف اقتصادی نبوده و امنیتی بوده است. پنهان‌کاری در مذاکرات برجامی هیچ‌گاه مورد پیگیری قرار نگرفت کما این‌که هنوز هم مردم را از ریز مذاکرات برجامی آگاه نمی‌کنند در حالی که محرمانه بودن چیزی که آمریکا و انگلیس خبیث و رژیم اشغالگر می‌دانند، بی‌معناست».

«آیا پنهان‌کاری مذاکرات وین در راستای پنهان‌کاریهای قبلی ست؟ مجلس باید بر اجرای قانون مصوب برای رفع تحریم‌ها اصرار کند و به هیچ‌وجه زیر بار مذاکرات نرود». (خبرگزاری مجلس رژیم ۲خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8aa11b72-d804-4fa0-bfe5-1a5a92ac554c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات