728 x 90

جمهوری آذربایجان، رژیم ایران را به ترور نماینده مجلس این کشور متهم کرد

وزارت‌خارجه آذربایجان
وزارت‌خارجه آذربایجان

سخنگوی وزارت‌خارجه آذربایجان می‌گوید تحقیقات و نتایج اولیه بازجویی‌ها حاکی از «دست‌داشتن» جمهوری اسلامی در ترور اخیر نماینده مجلس آذربایجان است.

جمهوری آذربایجان در بیانیه‌یی، جمهوری اسلامی ایران را به ترور نماینده مجلس این کشور متهم کرد. سخنگوی وزارت‌خارجه آذربایجان نیز در اظهاراتی اعلام کرد که نتایج اولیه بازجویی‌ها نشان داده که جمهوری اسلامی در این ترور دست داشته است.

آیخان حاجی‌زاده، روز جمعه ۱۱فروردین، بدون اشاره به جزئیات تحقیقات درباره ترور فاضل مصطفی، نماینده منتقد جمهوری اسلامی در پارلمان این کشور، در ادامه گفت اخیراً تهدیدهای جمهوری اسلامی علیه آذربایجان «افزایش» یافته است.

روز گذشته نیز وزارت دفاع جمهوری آذربایجان بیانیهٔ تندی علیه ادعاهای یک مقام ارشد نظامی ایران درباره «حضور اسرائیل و داعش» در خاک این کشور صادر کرد. هم‌چنین، آیخان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت‌خارجه آذربایجان، اظهار کرد که تهدیدهای جمهوری اسلامی علیه آذربایجان اخیراً افزایش یافته است و ایران تهدیدات علیه همسایه شمالی خود را افزایش داده است. در این بیانیه از رزمایش‌های نظامی ایران در مرزهای آذربایجان، پرواز یک جنگنده ایرانی در نقطه صفر مرزی، تهدیدات لفظی مقامات ارشد ایران و سپاه پاسداران علیه آذربایجان، حمله تروریستی اخیر به سفارت باکو در تهران و ترور یک نماینده مجلس آذربایجان نیز یاد شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/714f67cb-fead-4335-bb08-a37144735c6b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات