728 x 90

جلادها چگونه قاضی شدند؟

آیا می‌دونید که قضات آخوندی و از جمله رئیسی جلاد، چطور قاضی شدند؟ از جنتی که معلم و پیش‌کسوت همه قضات آخوندی هست بشنوید.

 

تلویزیون رژیم شبکه۳:

جنتی: اول که انقلاب برپا شد و بنا شد که دادگاه انقلاب تشکیل بشه، بنا شد ما بریم قاضی بشیم، ما هم صفر کیلومتر بودیم دیگه، یعنی ما که دوره قضاوت نخونده بودیم، حقوق نخونده بودیم و درس نخونده بودیم و اینا، ولی انقلاب رو و مسایل اسلامی رو آشنا بودیم.

بالاخره امام گفتند چاره‌ای نیست بروید شما اینجا، همینجا یک دادگاه تشکیل شد و اون دادگاه انقلاب اسلامی رو ما اونجا راه انداختیم. آنهایی هم که می‌آمدند بلد نبودند چی کار کنن. امثال من که دوره‌ای ندیده بودیم در رابطه با کار قضاوت.

 

مجری: حاج آقا احتماً اشتباه در قضاوتها نمی‌رفت اونموقع به‌خاطر این‌که خب شما آموزشی ندیده بودین»...

 

این وضعیت قضاوت و قاضی در رژیم ولایت فقیهه، راستی اون روزگاری که جنتی از اون صحبت می‌کنه، رئیسی جلاد یک طلبه بی‌سواد ۱۸ساله بوده که اختیار جان و مال مردم رو به دست گرفته و به جلاد ۶۷معروف شده. بعد از اون هم در تمامی جنایتهای بعد از ۶۷ مثل کهریزک و قیامهای بعد از او به‌عنوان معاون قوه قضاییه دست داشته، جلادی که امروز خامنه‌ای می‌خواهد اون رو به کرسی ریاست‌جمهوری دیکتاتوری ولایت فقیه بنشونه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7f0ccb4-d2e3-45bb-8531-f86688964cca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات