728 x 90

جان کربی: برای حمله به شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران کسی را از قبل مطلع نمی‌کنیم

جان کربی
جان کربی

جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره احتمال پاسخ قویتر به حملات شبه‌نظامیان رژیم ایران گفت: برای حمله به شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران کسی را از قبل مطلع نمی‌کنیم.

سؤال: شاید باید پاسخ قوی‌تری به این حملات جاری وجود داشته باشد، چه از سوی شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در سوریه یا عراق، چه از حوثی‌ها. آیا فکری برای تغییر نحوه این پاسخها وجود دارد؟

جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا: فکر نمی‌کنم ما از قبل کسی را مطلع کنیم. ما در برابر تهدیدات علیه نیروهای خود در عراق و سوریه و اکنون نیروهای خود در منطقه خلیج‌فارس - در خلیج عمان، خلیج عدن - با قدرت پاسخ داده‌ایم. ما به انجام آن در زمان مناسب ادامه خواهیم داد.

سؤال: آیا حمله به یمن هم یک گزینه است؟

جان کربی: دوباره می‌گویم، کسی را از قبل مطلع نمی‌کنیم. ما اقدامات لازم را برای محافظت از سربازان و نیروهای خود در منطقه خاورمیانه انجام خواهیم داد. من اضافه می‌کنم که میسون به گروه ضربتی ناو یو.اس.اس آیزنهاور متصل است که رئیس‌جمهور به‌طور خاص برای رسیدگی به افزایش تنشها به منطقه اعزام کرد (سایت کاخ‌سفید ۶آذر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b9be398-be7f-4ff1-9033-f0121ee2d958"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات