728 x 90

توهین بی‌شرمانه نماینده مجلس رژیم به پزشکان و مردم ایران

خاتمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان رژیم
خاتمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان رژیم

در حالی‌که کارگزاران و رسانه‌های حکومتی در اثر خشم وانزجار مجبور به اعتراف گوشه‌یی از مافیای قاچاق دارو شده‌اند یکی از نمایندگان مجلس رژیم به نام خاتمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان در یک اظهارنظر لمپن، پاسداری طبق معمول پزشکان و مردم را مقصر کمبود و نایابی دارو عنوان می‌کند، گفت: «دکترها بی‌خودی دارو تجویز می‌کنند و مردم دوست دارند که در بازار بگردند که برن بخش خصوصی و ما ضامن ناز و کرشمه مردم نیستیم»

وی در ادامه بی‌شرمانه مدعی شد در خصوص کمبود دارو به‌ویژه رمدسیور، کمبودی در بحث دارو پیش نیامده چه کسی این‌ها را گفته است؟ در خصوص رمدسیور اختلاف خودشان دارند و اتفاقاً این دارو زیادی روی دست ما مانده است که نمی‌دانیم با آن چه کار کنیم، احتمالاً رمدسیور را صادر کنیم.

این نماینده رژیم در گلپایگان و خوانسار بیان کرد: «مردم عوام هستند یک دکترِ بی‌خودی دارو تجویز می‌کند و مردم می‌روند بازار و البته دوست دارند در بازار بگردند. اگر به بیمارستان دولتی بیایند رمدسیور را باید رایگان به مردم بدهند اما مردم دوست دارند که بروند بخش خصوصی. ما ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم» (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۳شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d249ef46-b535-428c-8e1e-0d95703f1a61"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات