728 x 90

توئیت عطاالله مهاجرانی در مورد مصاحبه ظریف: پیداست موش تا انبار شما حفره زده است، در فکر حفاظت اسناد هم باشید

مهاجرانی - ظریف
مهاجرانی - ظریف

در پی انتشار گسترده مصاحبهٔ ظریف با سعید لیلاز که به‌نظر می‌رسد عمداً در آستانه انتخابات رژیم درز داده شده تا به جیب باند اصلاحاتی‌های نظام در وزارت‌خارجه و وزارت اطلاعات آن بریزد، عطاالله مهاجرانی وزیر تبلیغات رژیم در دولت خاتمی شیاد روز یکشنبه ۵ اردیبهشت در توئیتی ضمن هشدار و طعنه به ظریف و اعضای دولت آخوندی روحانی گفت: «حالا دولت تدبیر و امید در فکر بقیه نوارهای گفتگو باشد. امیدوارم وزیر اطلاعات و دفاع و کشور و دبیر شورای عالی امنیت ملی اگر گفتگو کرده باشند، جای نوارها امن باشد. پیداست موش تا انبار شما حفره زده است. وقتی ترتیب این‌گونه مصاحبه‌ها را می‌دهید، در فکر حفاظت اسناد هم باشید. تدبیر!؟».

 

روز گذشته همچنین آخوند نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) با اشاره به فایل منتشر شده از مصاحبه جواد ظریف گفت: ظریف باید راجع به مطالبی که در این مصاحبه مطرح کرده توضیحات لازم را بدهد.
وی افزود: ظریف در این مصاحبه مطالبی را مطرح می‌کند که گویا نمی‌داند وزیر خارجه کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران است و مسائلی را به چالش می‌کشد که جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی است که وی در آن سمت وزارت امور خارجه را دارد.

 

ظریف در این مصاحبه گفته است: ما بسیاری از هزینه‌های دیپلماتیک که دادیم به‌خاطر این بود که برای ما میدان (نظامی) اولویت داشت.

می‌گفت تو می‌روی با لاوروف مذاکره می‌کنی، ازش یک دو سه چهار بخواه اما این‌که مثلا من بگم به ایشون که شما از هواپیمای ایران‌ایر در خط تهران سوریه استفاده نکن ایشون زیربار نمی‌رفت.

روایت متفاوت ظریف از ماجرای سفر قاسم سلیمانی به روسیه: ما ادعا می‌کنیم سلیمانی آقای پوتین را راضی کرد. آقای پوتین تصمیم اش را گرفته بود و وارد جنگ شد با نیروی هوایی اما نیروی زمینی ایران را هم وارد جنگ کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f1ea049-51cf-40ea-8fe7-56f9e3be5780"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات