728 x 90

تهدید و دجالبازی پاسدار قالیباف در مورد فلسطین و هراس از این‌که دود جنگ‌افروزی به چشم رژیم برود

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در جمع سفرای کشورهای اسلامی ضمن دجالبازی در مورد فلسطین و هراس از این‌که دود جنگ‌افروزی به چشم رژیم برود، به تهدید پرداخت و گفت: شعله‌های آتش در نقاط مختلف منطقه در حال زبانه کشیدن است و به‌زودی ممکن است از کنترل خارج شود.

پاسدار قالیباف - تلویزیون شبکه خبر رژیم - ۱ آبان ۱۴۰۲:

وضع به شکل فعلی ادامه پیدا نخواهد کرد. امکان ندارد که خیل مقاومت‌کنندگان و آزادگان جهان چنین صحنه‌هایی را نگاه کنند و بی‌تحرک بمانند. این روزها نمی‌توان درباره هیچ چیز با قطعیت صحبت کرد اما من اجازه می‌خواهم به شما بگویم که یک چیز قطعی است: این وضع ادامه نخواهد یافت و گروه‌های فلسطینی و مردمی جهان اسلام و عرب نمی‌توانند اجازه دهند این وضع ادامه پیدا کند.

امروز توهم امنیت برای ساکنان سرزمینهای اشغالی به ترس پایدار تبدیل شده است و همه خوب می‌دانند که نبود امنیت به‌معنی آغاز چالشهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است و ما قطعاً شاهد مهاجرت گسترده از سرزمینهای اشغالی، فرار سرمایه و بروز شکاف‌های سیاسی و اجتماعی خواهیم بود.

همین حالا هم می‌بینید که شعله‌های آتش در نقاط مختلف منطقه در حال زبانه کشیدن است و به‌زودی ممکن است از کنترل خارج شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b58cd82a-92ab-4525-959d-b1c4886fc45f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات