728 x 90

تمدید یکساله ریاست قالیباف در مجلس نورسیده برای مهار بحران هلاکت رئیسی به دستور خامنه‌ای و مضحکه ۲۴رأی باطله!

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

خامنه‌ای در وحشت از بالا‌گرفتن بحران به‌خصوص در آستانه نمایش انتخاباتی برای جایگزین رئیسی، پاسدار قالیباف را برای یک سال دیگر رئیس مجلس ارتجاع کرد. در نمایش رأی‌گیری در جلسه روز سه‌شنبه مجلس رژیم که به ریاست سنی بروجردی برگزار شد، قالیباف با ۱۹۸رأی رئیس مجلس آخوندها شد.

کاندیدهای دیگر، آخوند ذوالنوری و متکی بودند که ذوالنوری ۶۰ رأی و متکی ۵رأی آورد. به گزارش رسانه‌های حکومتی، ۲۴رأی هم آرای باطله بوده است!

 

مضحکه ۲۴رأی باطله، که تقریباً پنج برابر آرای متکی است، نشانهٔ سگ دعواهای نهفته‌یی است که خامنه‌ای در پیام دیروز خود به وحوش مجلس نورسیده، آنها را از آن برحذر داشته بود.

 

بخشی از پیام خامنه‌ای به مجلس ارتجاع ۷خرداد ۱۴۰۳:

نکته‌ای که همواره بر آن تأکید می‌کنم آن است که مجلس باید آرامش‌بخش و امیدآفرین و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در محیط عمومی کشور باشد. در خود مجلس نیز مسابقات بی‌فایده‌ٔ رسانه‌یی و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد و این خسارت بزرگی است. نکته‌ٔ دیگر درباره‌ٔ سوگند نمایندگی است. این سوگند، نمایشی و تشریفاتی نیست؛ سوگندی حقیقی و مسئولیت‌زا است که در دنیا و آخرت گریبان‌گیر خواهد بود. نمایندگان محترم، ناگزیر باید در همه‌ٔ مدّت نمایندگی، بندبند این سوگند شرعی را در پیش چشم داشته باشند و پایبندی به آن را معیار قضاوت درباره‌ٔ عملکرد خویش بدانند.

 

در جلسه روز سه‌شنبه مجلس رژیم نیکزاد و حاجی بابایی، نواب رئیس مجلس ارتجاع شدند.

در این جلسه پاسدار قالیباف در سخنرانی خود حرف خامنه‌ای در مورد پرهیز از جنگ گرگها را تکرار کرد و برای اعضای جدید مجلس رژیم کلاس نحوه رأی‌گیری! گذاشت.

 

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ۸ خرداد ۱۴۰۳:

حضرت آقا خط اصلی مجلس را در پیام خود روشن کرده‌اند مجلس دوازدهم رویکرد اصلی‌اش را باید همین رهنمودها قرار دهد. رهبر حکیم انقلاب آرام‌بخشی امیدآفرینی و دعوت به همدلی در محیط عمومی و پرهیز از مسابقات بی‌فایده رسانه‌یی و مجادلات مضر سیاسی در داخل مجلس را مبنای عمل مجلس دوازده‌ها تعیین کرده‌اند.

همه باید مراقب باشیم که هر حاشیه‌پردازی یا مسابقات رسانه‌یی یا مجادلات سیاسی خلاف آرام‌بخشی و امیدآفرینی و خلاف رهنمودهای صریح رهبر انقلاب است.

من اول یک رأی‌گیری آزمایشی انجام می‌دهم که دوستانی که اولین نوبت هست در واقع یک تمرین انجام بدهند.

فقط دوستان تمرین بکنند که بتوانند رأی بدهند آغاز رأی‌گیری دوستان من صبر می‌کنم که هر کدوم اشکال دارند رفع کنم ما.

 

روزنامه ستاره صبح درباره جنگ گرگها بر سر ریاست مجلس ارتجاع نوشت: قالیباف و ذوالنوری توضیح دهند که مجلس یازدهم چه گلی بر سر ملت زد که حال این دو می‌خواهند با تکیه بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم دوباره گل بر سر مردم بزنند؟ این آقایان و همفکرانشان در مجلس یازدهم در کنار دولت در حذف ارز ۴۲۰۰تومانی که برای کالاهای اساسی بود نقش داشتند. این سیاست باعث شد تا قیمت همه کالاها به‌ویژه کالاهای ضروری و اساسی از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از دو برابر افزایش پیدا کند، ارزش پول ملی نصف شد و تورم و گرانی به جان مردم افتاد. آیا نباید به این تراژدی پاسخ داده شود؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67ce9aba-c34e-4819-a7a3-dd75456ec05f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات