728 x 90

تمجید جواد ظریف از نیروی تروریستی قدس و حزب‌الشیطان لبنان

ظریف کار چاق کن خامنه‌ای
ظریف کار چاق کن خامنه‌ای

جواد ظریف با تمجید از نیروی تروریستی قدس و حزب‌الشیطان لبنان و معرفی آنها به‌عنوان کسانی که به دیپلوماسی او نمره می‌دهند، به باند رقیب حمله کرد و گفت: آیا شیخ حسن نصرالله نماینده مقاومت است یا حضراتی که در اتاق‌شان نشسته‌اند و زیر کولر شعار می‌دهند؟

وزیر خارجه رژیم در عین‌حال، از عدم شرکت دادن وی به دیدار دیکتاتور سوریه با خامنه‌ای، شکایت کرد و گفت: گاهی اوقات به‌دلیل برخی ناهماهنگیها، دیر از برخی امور خبردار می‌شویم که دود آن به چشم کل نظام می‌رود.

جواد ظریف با شکوه و شکایت از مسخره کردن وی در سریال گاندو در تلویزیون حکومتی گفت: برنامه‌هایی صدا و سیما برای نقد سیاست خارجی نیست، بلکه برای تخریب آن است. سریال «گاندو» و برخی از مصاحبه‌های تلویزیون درباره سیاست خارجی «قلب حقیقت» است.

 

از سوی دیگر، یک روزنامه عصر ایران از باند خامنه‌ای نوشت: ظریف در اعترافی دیرهنگام می‌گوید: «توافق با آمریکا، به اندازه جوهر روی کاغذ هم ارزش ندارد». اعترافی که تجربه آن برای (نظام) گران تمام شد، خسارت این قرارداد، تنها به اعتبار دولت ضربه نزد، بلکه منافع (نظام) را نیز طبق گفته خود روحانی پایمال کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12ff57e1-f0db-45a6-9496-8b574fa5007f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات