728 x 90

تماسهای تلفنی محمود عباس با نخست‌وزیران هند و مالزی

محمود عباس - نارندرا مودی - انور ابراهیم
محمود عباس - نارندرا مودی - انور ابراهیم

محمود عباس در تماس‌های تلفنی با نخست‌وزیران هند و مالزی آخرین تحولات فلسطین را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم پایان حملات و محاصرهٔ غزه تأکید کرد.

به‌گزارش خبرگزاری وفا وی در تماس با نخست‌وزیر هند بر اهمیت ارسال کمکهای بشردوستانه، تجهیزات پزشکی، غذا و اطمینان از دسترسی مردم فلسطین به آب و برق در غزه تأکید کرد.

عباس تأکید کرد که سیاست‌ها، برنامه‌ها و تصمیمات سازمان آزادیبخش فلسطین منعکس‌کنندهٔ تنها نمایندهٔ مشروع مردم فلسطین است».

خبرگزاری وفا افزود: «محمود عباس بار دیگر تأکید کرد که امنیت و صلح فقط از طریق اجرای راه‌حل دو کشوری بر مبنای مشروعیت بین‌المللی حاصل می‌شود. این راه‌حل شامل پایان دادن به اشغال سرزمینهای فلسطینی با پایتختی بیت‌المقدس شرقی است.

نارندرا مودی نخست‌وزیر هند نیز بر حمایت بی‌دریغ کشورش از صلح مبتنی بر قوانین بین‌المللی تأکید کرد و همبستگی خود را با مردم فلسطین در این دوران سخت ابراز کرد. وی بر اهمیت بازگشت به مذاکرات و گفتگوها برای دستیابی به صلح پایدار در منطقه تأکید کرد».

 

به‌نوشتهٔ خبرگزاری وفا، محمود عباس در تماس با نخست‌وزیر مالزی با تأکید بر موضع خود مبنی بر پایان فوری (حملهٔ) اسراییل و رد کامل جابه‌جایی شهروندان بر لزوم باز کردن کریدورهای امن برای دسترسی به کمکهای امدادی و پزشکی و غذایی و تأمین آب و برق تأکید کرد.

نخست‌وزیر مالزی نیز بر حمایت و همبستگی خود با مردم فلسطین در این دوران سخت و بر اهمیت توقف آن تأکید کرد

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1924f75e-a8d9-4d01-8b80-3b009e6f8025"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات