728 x 90

تظاهرات و کنفرانس «اعدام ابزار حاکمیت آخوندها» در مقابل مجلس فدرال آلمان به‌مناسبت روز جهانی علیه اعدام

تظاهرات در  آلمان
تظاهرات در آلمان

پیام خانم مریم رجوی

درود بر شما که در روز جهانی نه به اعدام

پرچم دادخواهی برافراشته‌اید

سخنرانی رؤسای پارلمان فدرال

نوبرت لامرت (۲۰۰۵ تا ۲۰۱۷)

ریتا زوسموت (۱۹۹۵ تا ۲۰۰۵)

سخنرانی ۷‌نماینده پارلمان فدرال آلمان (بوندستاگ)

مارتین پاتسلت، سباستیان برم، توماس نورد،

کریستف پلوس، کریستف دفریس، فریتس فلگن تروی، کلاوس گروهلر

و هرمان شارف نایب‌رئیس فراکسیون دموکرات‌مسیحی در پارلمان زارلند

سخنرانی ادوارد لینتنر

معاون پیشین وزیر کشور آلمان

سخنرانی دکتر کریستین اشتبلاین

اسقف کلیسای پروتستان در ایالتهای برلین و براندنبورگ

سخنرانیهای نمایندگان پارلمانهای ایالتی و شخصیتهای سیاسی آلمانی

در تظاهرات هموطنان و یاران شورشگر و کنفرانس آنلاین در برلین آلمان که در آستانه ۱۰اکتبر روز جهانی علیه اعدام بر گزارشد، اعضای مجلس فدرال المان و پارلمانهای ایالتی و شخصیتهای سیاسی ‌آلمانی سخنرانی کردند.

خانم مریم رجوی در پیام خود به کنفرانس و تظاهرات روز هشتم اکتبر (۱۷مهر۹۹) در برلین از جمله گفت:

هموطنان و یاران شورشگر،

نمایندگان محترم!

به یکایک شما یاران پایدار و مصمم مقاومت ایران؛ درود، که در روز جهانی نه به اعدام، پرچم دادخواهی برافراشته‌اید؛ دادخواهی خونهای به‌ناحق‌ریخته قهرمانان شورشگری مثل نوید افکاری و مصطفی صالحی، دادخواهی بیش از ۱۵۰۰ قیام‌آفرین به‌خون‌نشسته و دادخواهی ۳۰هزار سربه‌دار فراموشی‌ناپذیر.

فریاد شما که می‌گویید نه به اعدام، رسواگر استبداد دینی حاکم بر ایران است. رژیمی که تاریخچه‌اش از اول تا امروز تاریخچه تیرباران و حلق‌آویز و خون‌ریزی است و حرف مردم ما با خامنه‌ای این است:

ای که می‌چکد ز پنجه تو خون، تخت تو نگون، شیوه تو قتل‌عام خلق،

دژخیم خلق، جلاد قرن بگیر، ببند، بکش. گور خود کنی به‌دست خود.

بله چنان‌که مسعود رجوی گفته است: «مسأله این است: ارتش گرسنگان آماده انفجار و شورش و قیام و انحلال سپاه پاسداران با آتش دلیران».

سخنرانان این تظاهرات و کنفرانس «اعدام ابراز حاکمیت آخوندها» تأکید کردند: مردم ایران دوبار رنج می‌برند. یکبار به‌خاطر ویروس کرونا و یکبار به‌خاطر رفتار یک دیکتاتور وحشی. در سالروز لغو حکم اعدام ما خود را موظف می‌دانیم که از حقوق مردم ایران دفاع کنیم و از مقاومت مشروع مردم ایران به رهبری شورای ملی مقاومت و برنامه ۱۰ماده‌ای خانم رجوی که تضمین‌کننده شکوفایی اقتصادی و سلامت حقوق‌بشر در ایران است پشتیبانی نماییم. سخنرانان گردهمایی برلین هم‌چنین گفتند: کسانی که سعی می‌کنند جهان را بی‌راه‌حل در قبال رژیم ایران نشان دهند فریبکارانی هستند که به‌دنبال منافع خود هستند . راه‌حل وجود دارد آلترناتیو شورای ملی مقاومت

آنان تصریح کردند: کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید ضمن محکوم کردن نقض حقوق‌بشر در ایران خواهان بازدید از زندانهای ایران و دیدار با زندانیان سیاسی به‌خصوص دستگیر شدگان قیام آبان شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2da3b5d9-f82b-455a-8d26-039357fd30ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات