728 x 90

تظاهرات کارگران گروه ملی فولاد در یازدهمین روز اعتصاب + فیلم

تظاهرات کارگران فولاد اهواز - آرشیو
تظاهرات کارگران فولاد اهواز - آرشیو

کارگران گروه ملی فولاد اهواز امروز سه‌شنبه ۶شهریور۹۷در یازدهمین روز اعتصاب خود، به سمت فرمانداری رژیم و شعبه سرپرستی بانک ملی تظاهرات کردند.
کارگران شعار می‌دادند:
ام الفساد اهواز همین‌جاست همین‌جاست

همچنین دوشنبه ۵شهریور کارگران گروه ملی فولاد اهواز به اعتصاب و تجمع خود در مقابل استانداری رژیم در این شهر ادامه داده و به سمت کیان‌پارس راهپیمایی کردند. و علیه کارگزاران چپاولگر رژیم شعار سردادند.

 

اهواز -‌ تظاهرات کارگران گروه ملی فولاد

کارگران گروه ملی فولاد اهواز امروز یکشنبه ۴شهریور۹۷ بار دیگر در اعتراض به پرداخت نشدن ۵ماه حقوق عقب‌افتاده و بلاتکلیفی ادامه تولید شرکت، مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. و سپس دست به تظاهرات زدند.

کارگران شعار می‌دادند:«وعده وعید نمی‌خوایم حقوق و تولید می‌خوایم».

اهواز تجمع کارگران فولاد استانداری - ۴شهریور۹۷

اهواز تجمع کارگران فولاد استانداری - ۴شهریور۹۷

 

 

مردم مریوان در جریان تشییع پیکرهای ۴تن از فعالان محیط‌زیست که سپاه پاسداران مسبب قتل آنها بود، به خودروی نماینده مزدور رژیم در مریوان تهاجم کردند تظاهر کنندگان همچنین خواستار آزادی زندانی سیاسی محکوم به اعدام رامین حسین پناه شدند.

 

اعتصاب کارکنان و کارگران پروژه انتقال آب در ارومیه به‌رغم مراجعه چند تن از سرکردگان سپاه ضدمردمی به اعتصابیون و درخواست بازگشت آنها به‌سر کار، ادامه یافت. این اعتصاب در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و اضافه کاری پنج ماه کارگران و کارکنان پروژه انتقال آب در ارومیه آغاز شده است.

 

روز دوشنبه رانندگان تاکسی در خرم‌آباد در اعتراض به‌عملکرد ضدمردمی کارگزاران رژیم در این شهر اعتصاب کرده و دست به تجمع زدند.

 

روز دوشنبه رانندگان سواری کرایه بین‌المللی مشهد-هرات در پایانه مشهد اعتصاب کردند. این اعتصاب به این علت صورت گرفت که گمرک رژیم از روز گذشته از سواریهای مسیر مشهد-هرات و بالعکس خواسته که مابازای هر نفر سیصد هزار تومان خروجی بدهند. در حالیکه کرایه دربست هر ماشین سیصد و هشتاد هزار تومان است. این اعتصاب همزمان در هرات نیز شروع شده است.

 

پرسنل بیمارستان موسوم به امام در کرج برای چندمین بار در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۰ماه حقوق عقب افتاده‌شان، در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

روز یکشنبه چهارم شهریور به‌دنبال فوت یک دختر نوجوان در اثر تزریق اشتباه، خانواده و جمعی از مردم یزد در مقابل بیمارستان افشار تجمع کردند.

 

جمعی از فرهنگیان بازنشسته در اعتراض به پایین بودن حقوق‌شان مقابل دفتر آخوند روحانی در خیابان پاستور در تهران دست به تجمع زدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b543b336-8d5e-4594-a7bc-a7b0914766e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات