728 x 90

فرار به جلو و تصدیق ناگزیر خلیفهٔ ارتجاع با ماله‌کشی مضحک فضیحت تحت عنوان ”نعمت بزرگ“ و ”موفقیت بزرگ“ در اقناع مجلس!

ولی‌فقیه ارتجاع و کابینه گزینشی
ولی‌فقیه ارتجاع و کابینه گزینشی

فرار به جلو و تصدیق ناگزیر خلیفهٔ ارتجاع

به کابینه دستوری همراه با ماله‌کشی مضحک فضیحت

تحت عنوان ”نعمت بزرگ“ و ”موفقیت بزرگ“ در اقناع مجلس!

 

خامنه‌ای:

رئیس جمهور با بنده مشورت کردند و من افرادی که می‌شناختم

یا صلاحیت آنها از طرق مورد وثوق به ما رسیده بود تأیید کردم

بعضی‌ها را هم تأکید کردم

تعداد بیشتری را نمی‌شناختم گفتم نظری نسبت به آنها ندارم

ایشان توانستند انتخاب را انجام بدهند و مجلس را هم قانع کنند

و این موفقیت بزرگی بود

 

حسرت از هلاکت رئیسی

و قیاس مع‌الفارق جلاد ۶۷ با امیرکبیر

 

فرصت‌سازی و بلند شدن خامنه‌ای روی دست فرانسه

برای توجیه سرکوب و سانسور اینترنتی

 

خامنه‌ای:

می‌بینید این جوان بیچاره را فرانسوی‌ها این‌قدر سخت‌گیری انجام می‌گیرد

طرف را می‌گیرند زندان می‌کنند تهدید می‌کنندکه ۲۰ سال محکومیت به تو خواهیم داد

این در حالی هست که حکمرانی رو نقض کرده نقض حکمرانی قابل‌قبول نیست

 

تلویزیون رژیم ۶ شهریور ۱۴۰۳

گوینده: هم‌زمان با هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت چهاردهم نخستین‌بار با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از تشکیل دولت جدید گفتند: تشکیل دولت با همت رئیس‌جمهور و کمک ارزنده مجلس نعمت بزرگی ست.

 

خامنه‌ای: یاد شهید عزیزمون رئیس‌جمهور فقید آقای رئیسی رو گرامی می‌داریم و برای ایشون این نام نیک برجسته‌یی که خدای متعال به او داد رو، دائمی و پایدار می‌طلبیم بحمدالله دولت با همت رئیس‌جمهور محترم و با کمک ارزنده مجلس شکل گرفت. این خیلی نعمت بزرگی است.

آقای رئیس‌جمهور تو این زمینه خیلی پرکار و با تلاش وارد شدند برای انتخاب وزیرانی که باید با ایشون همکاری کنند، با بنده هم مشورت کردند و من خوب بعضی از افرادی که تعدادی رو که می‌شناختم یا صلاحیت اونها از از طرق مورد وثوق به ما رسیده بود اینها را تأیید کردم بعضی‌ها را هم تأکید کردم. تعداد بیشتری را هم نمی‌شناختم گفتم نظری نسبت به آنها ندارم. خب بحمدالله ایشون تونستند انتخاب رو انجام بدهند و مجلس رو هم قانع کنند و این موفقیت بزرگی بود و خدا رو سپاس می‌کنم.

امیرکبیر سه سال در کشور حکومت کرد کارهای بزرگی را بنیان‌گذاری کرد. خود آقای رئیسی عزیز ما سه سال حکومت کرد و ریاست کرد کارهای خوبی ایشون انجام داد و بعضی کارها رو پایه‌گذاری کرد که ان‌شاءالله ثمره‌اش رو بعدها کشور خواهد دید.

یک روزی بود که ایران رو با قالی و نفت می‌شناختند امروز ایران را با علم می‌شناسند با پیشرفت نظامی می‌شناسند با قدرت منطقه‌یی می‌شناسند با عمق راهبردی می‌شناسند.

نکته بعدی انتخاب همکار، بالاخره شما همکارانی انتخاب می‌کنید بنده توصیه‌ام اینه که از همکاران دارای این خصوصیات بیشتر استفاده کنید جوان، مؤمن انقلابی، متعهد، پرانگیزه، اینها هستند که می‌تونند به شما کمک کنند.

با آقای رئیس‌جمهور هم ما صحبت می‌کردیم همین موضوع مطرح شد اگر چنان‌چه ایشون بتونند مثلاً فرض کنید ۱۰۰ تا جوان مؤمن پرانگیزه انقلابی و متعهد رو آماده کنند و آخر دولت شون همین ۱۰۰ تا جوان رو تحویل کشور بدهند به نظر من کار بسیار بزرگی انجام گرفته، بنا بر این این هم مسأله انتخاب و مرحوم شهید رئیسی تو این زمینه توفیقات خوبی داشتند ان‌شاءالله که توفیقات شما چند برابر ایشون باشه این هم نکته سوم. نکته چهارم درباره مسأله کارشناسی است در تبلیغات آقای دکتر پزشکیان و اظهاراتی گفته شد رجوع به کارشناس‌ها تکرار شده بنده عقیده راسخ دارم به این قضیه رجوع به کارشناس، از کارشناس‌هایی استفاده نکنیم که دنبال نسخه‌های نسخ شده خارجی‌اند بعضی اوقات یک نسخه اقتصادی یا اجتماعی یا فرض کنید که سیاسی در خارج پنجاه سال پیش هفتاد سال پیش مطرح شده بعداً نسخ شده ما حالا اونو بیاریم اون نسخه رو اینجا مطرح کنیم مراقب باشید کارشناس به این شکل نباشه والا کارشناسی اصل کارشناسی بسیار لازمه.

اینی که درباره انرژی هسته‌یی بعضی تردید می‌کنند که آقا چه فایده داره که این بر اثر غفلت از این قضیه است بالاخره این کشور نمی‌تونه خودش رو از این امکان علمی فنی پیشرفته دنیا محروم کنه امروز اگر شروع نکردید ده سال دیگه باید شروع کنید ده سال عقبید.

فضای مجازی دیگه امروز مجازی نیست امروز یک واقعیتی است توی زندگی مردم روزبه‌روز هم داره پیش میره اونچه که مهمه این است که در فضای مجازی حکمرانی قانونمند وجود داشته باشه این‌که بنده گاهی گفتم فضای مجازی رها است ولی این به‌خاطر این است، حکمرانی بر اساس قانون، یه قانونی اگر ندارید قانون رو به‌وجود بیارید بر اساس این قانون زمام کار را به دست بگیرید همه دنیا این می‌کنند می‌بینید دیگه‌ای این جوان بیچاره رو فرانسوی‌ها یعنی آن قدرتها این حد سخت‌گیری انجام می‌گیرد طرف را می‌گیرن زندان می‌کنند تهدید می‌کنند که ۲۰ سال محکومیت به تو خواهیم داد این بر پایه آن است که حکمرانی آنها را نقض کرده نقض حکمرانی قابل‌قبول نیست شما یک کشور در اختیار شما است که وظیفه در قبالش دارید مأموریت در قبالش دارید نمی‌شه حکمرانی شما رو نقض کرد نباید نقض کنند، البته زمان دولت سیزدهم یک سازمانی تشکیل شد به نام سازمان ملی- هوش مصنوعی زیر نظر رئیس‌جمهور این کار خوبی بود. خب نصفه‌کاره مانده دیگه حالا اگر چنان‌چه همان سازمان زیر نظر خود آقای رئیس‌جمهور ادامه کار بدهد.

به دشمن هم امید نبندید حالا اشاره کردن ایشون هم اشاره کردند دیروز پریروز هم ظاهراً وزیر خارجه محترم یک اشاره‌یی کرده بودند، ما به دشمن امید نبندیم برای برنامه‌هایمان منتظر موافقت دشمنان، کسانی که با ما این منافات نداره با این‌که با همون دشمن آدم در یک جایی تعامل هم بکنه مانعی نداره اما امید به او نبندید، اعتماد به دشمن نداشته باشید، شما الگو هستید برای جمعی، اولاً برای کارکنان خودتون ثانیاً مردم نگاه می‌کنند به شما نگاه می‌کنند رفتار شما، پوشش شما، چهره شما برای خیلی از مردم الگو است، این را بهش توجه داشته باشید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0aae938-1c97-4e1f-9ec0-bc861f4544df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات