728 x 90

تشدید جنگ قدرت در بستر انتخابات

با نزدیک شدن زمان نمایش انتخابات، جنگ قدرت در بستری از بحرانهای روزافزون نظام بالا گرفته است.

این در حالی است که بازی شیادانه باندهای قدرت در کف خیابان با فریاد رسای «اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا» به پایان رسیده است.

غارتگران در این مرحله، ضمن داغ کردن تنور انتخابات، پرونده‌های فساد همدیگر را روکرده و برای کسب سکوهای غارت در مجلس روزشماری می‌کنند.

میرزایی نیکو: «تازه از راه رسیدگان، کارزار انتخابات داغ کرده‌اند و برای رسیدن به صندلی سبز بهارستان، شبها را شماره می‌کنند»!

در این میان آخوند روحانی با زیر سؤال بردن نظارت استصوابی و شورای نگهبان دامنهٔ دعوا را به بالای نظام کشید و گفت: «دوره اول مجلس، به‌دلیل این‌که شورای نگهبانی نبود که این جوری نظارت کند بهترین مجلس و بهترین انتخابات در تاریخ نظام بود».

کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، همان روز به روحانی هشدار داد که خلاف قانون اساسی حرف نزند.

پس از آن خامنه‌ای پاسخ روحانی را از زبان نمایندگانش در جمعه‌بازارهای ۱۹مهر داد.

آخوند احمد خاتمی در جمعه‌بازار تهران: «می‌گویند شورای نگهبان نبوده؛ شورای نگهبان نبود اما امام ریاست‌جمهوری یک هیأتی را تعیین کرد و آن هیأت نظارت استصوابی را اعمال کرد».

آخوند محسن محمودی در جمعه‌بازار ورامین: «ما ضمن تقبیح این‌گونه سخنان سبک و زننده، از شورای نگهبان می‌خواهیم، بدون توجه به این جوسازیها به رسالت قانونی و شرعی خود عمل کند».

این‌ها تنها گوشه‌ای از دعوای قدرت و تلاش برای سکوهای غارت مردم است. مردمی که رأی و پاسخ‌شان را به‌روشنی به هر دو باند داده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04f6508b-ba78-40f2-9968-4894789e6869"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات