728 x 90

ترکیه یک شبکه جاسوسی رژیم آخوندی را در استانبول متلاشی و اعضای آن را دستگیر کرد

پلیس ترکیه در محله‌ای در استانبول
پلیس ترکیه در محله‌ای در استانبول

دولت ترکیه یک شبکه جاسوسی رژیم آخوندی را در استانبول متلاشی و اعضای آن را دستگیر کرد. روزنامه دیلی صباح ترکیه نوشت این شبکه جاسوسی در تدارک عملیاتی برای حمله به منافع اسراییل در ترکیه بود.

خبرگزاری فرانسه روز پنجشنبه ۲تیر به‌نقل از منابع رسمی خبری در ترکیه نوشت که هشت تن از جمله چند ایرانی که برای سرویسهای اطلاعاتی کار می‌کردند هفته گذشته توسط سرویسهای امنیتی ترکیه در استانبول دستگیر شدند. دستگیر شدگان مظنوند که حملات تروریستی علیه شهروندان اسراییلی در ترکیه را تدارک دیده بودند.

پلیس امنیتی ترکیه در جریان دستگیری این افراد در محلۀ بیگلو در مرکز استانبول شماری سلاح کشف و ضبط کرده است. لاپید و دیگر مقامات اسراییلی هشدار داده بودند که نیروهای امنیتی رژیم ایران در تلاش هستند جهانگردان اسراییلی در ترکیه را به‌قتل برسانند.

گزارش رسانه‌های ترکیه حاکی است بازداشت شدگان «به چهار گروه دو نفره تقسیم شده بودند تا بتوانند بهتر اهداف اسراییلی خود را ردیابی کنند».

خبرگزاری اخلاص نوشته است: «قاتلان که در دو اتاق جداگانه در طبقه دوم و چهارم هتلی در بی‌اوغلو مستقر شده بودند، با تعداد زیادی سلاح و مهمات بازداشت شدند».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c1ebd83-325f-47e3-86ea-fba389a016a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات