728 x 90

ترس و نگرانی و پیآمد های شقه رژیم و کسادی و تحریم سیرک انتخابات ولایت فقیه در جمعه‌بازارهای ولایت

تحریم انتخابات
تحریم انتخابات

جمعه بازارهای ولایت شاهد ترس و نگرانی آخوندها و نمایندگان خامنه‌ای از پیآمد های شقه رژیم و کسادی و تحریم سیرک انتخابات ولایت فقیه بود.

در مشهد، آخوند علم‌الهدی گفت: کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند.

کسانی که آمدند و گفتند ۱۰۰روزه مشکل مردم را حل می‌کنیم دروغگو و دشمن مردم نبودند اما فکر می‌کردند مشکل ما تحریم هاست و با کنار گذاشتن انرژی هسته‌یی آمریکا تحریم را برمی‌دارد.

وی زاویه نداشتن با خامنه‌ای را معیار اصلی برای ریاست جمهور رژیم ذکر کرد( خبرگزاری فارس رژیم۳۱ اردیبهشت)

در گنبد کاووس، آخوند ترابی گفت: ما پشت سر شورای نگهبان ایستاده‌ایم و مردم به گمانه‌زنیهای تأیید صلاحیت توجه نکنند. (خبرگزاری ایرنا رژیم۳۱ اردیبهشت)

 

در ایلام، آخوند کریمی تباروحشت‌زده از تحریم نمایش انتخاباتی به نیروهای رژیم گوشزد کرد که موتورهای جنگ رسانه‌یی و تبلیغاتی دشمن از مدتها پیش سعی در مایوس کردن مردم از مشارکت در انتخابات دارند، فریب تبلیغات و القائات منفی و سیاه‌نمایی دشمن را نخوربد. ( خبرگزاری ایرنا رژیم۳۱ اردیبهشت)

 

در ارومیه، آخوند قریشی گفت: نامزدها نباید بدگویی و بدزبانی، دروغگویی و اتهام زنی کنند و تخریب نکردن دیگران باید توسط نامزدها رعایت شود. (خبرگزاری ایرنا رژیم۳۱ اردیبهشت)

 

بجنورد، آخوند مهدوی‌پور گفت: نامزدهای انتخاباتی از سیاه‌نمایی دست‌آوردهای نظام خودداری کنند. همه داوطلبان به همراه طرفدارانشان از تخریب رقبا جلوگیری کنند( خبرگزاری ایرنارژیم۳۱ اردیبهشت)

 

 

در پردیس، آخوند حسینی به مهره‌های رژیم هشدار داد: دشمنان برای ما برنامه عملیاتی دارند تا با سیاه‌نمایی مانع از مشارکت حداکثری مردم بشوند و بهتر است که نمایندگان مانع از تضعیف روحیه مردم بشوند. ( خبرگزاری ایرنا رژیم۳۱ اردیبهشت)

 

در ورامین، آخوند محمودی گفت: دشمنان نظام تلاش دارند تا با تبلیغات سوء و منفی، مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و مأیوس کنند... شرکت در انتخابات خنثی کننده توطئه دشمنان است.(خبرگزاری ایرنارژیم۳۱ اردیبهشت)

 

در همدان، آخوند جوادی با اشاره به نفرت فراگیر از آخوندهای حاکم گفت: دشمنان نقطه تمرکز خود را روی روحانیت قرار داده‌اند تا مردم را از شرکت منسجم در انتخابات آینده دلسرد کنند.

دشمنان می‌خواهند روحانیت را از چشم مردم بیندازند، امروز وظیفه بسیار سنگین است و ما در آینده نزدیک یک انتخابات خوب خواهیم داشت. شرکت نکردن در انتخابات یاری کردن دشمن است. (خبرگزاری ایرنا رژیم۳۱ اردیبهشت)

در خمین، آخوند حسینی‌پوربه کاندیداهای سرسپرده گوشزد که از سیاه‌نمایی پرهیزکنند و مراقب توطئه‌های دشمنان و کمرنگ کردن شرکت در اننتخابات باشند. (خبرگزاری ایرنا رژیم۳۱ اردیبهشت)

 

در ساوه، آخوند ابراهیم حسینی گفت: حمله به شورای نگهبان یا نظارت قانون اساسی از روی ناآگاهی یا غرض‌ورزی است و این نهاد بدون ملاحظه کاری، فشار و هجمه‌ها صرفاً بر اساس نص صریح قانون عمل می‌کند. ضروری است که از رفتارهای نمایشی پرهیز شود زیرا انتخابات میدان نمایش و تئاتر نیست. (خبرگزاری ایرنا رژیم۳۱ اردیبهشت)

در پلدختر، آخوند موسوی با اذعان به کسادی بازار نمایش انتخاباتی گفت: عده قلیلی در داخل با تحریک و حمایت خارجیها دم از حضور حداقلی می‌زنند و قصد تحریم انتخابات را دارند.( خبرگزاری ایرنا رژیم۳۱ اردیبهشت)

در قزوین نیز آخوند عابدینی از نیروهای رژیم خواست: در انتخابات فریب فتنه‌گران را نخورند. (خبرگزاری ایرنا رژیم۳۱ اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/426b8fab-6333-40bf-aee2-8cc59a789af6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات