728 x 90

تحریم‌های جدید علیه افراد و نهادهای مرتبط با شبکه تأمین مالی حوثی‌های مورد حمایت ایران

حوثی‌های مورد حمایت رژیم ایران
حوثی‌های مورد حمایت رژیم ایران

به گزارش العربیه، افراد و نهادهای تحریم‌شده از سوی آمریکا در تسهیل انتقال محموله‌های غیرقانونی و پولشویی به نفع شبکه تأمین مالی حوثی‌های مورد حمایت رژیم ایران مشارکت داشته‌اند.

ایالات متحده، پنجشنبه ۲۸تیر، در چارچوب سیاست‌های خود برای مبارزه با تروریسم تحریم‌های جدیدی را علیه افراد و نهادهای تعامل‌کننده مرتبط با «سعید الجمل»، از اعضای شبکه تامین‌کننده مالی حوثی‌ها اعمال کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌یی اعلام کرد که این تحریم‌ها شامل حدود دهها فرد و کشتی، از جمله محمد رسلان بن احمد، شهروند مالزیایی-سنگاپوری مقیم اندونزی، و ژوانگ لیانگ، شهروند چینی مقیم چین، می‌شود که انتقال «محموله‌های غیرقانونی را تسهیل کرده و در پولشویی به نفع این شبکه مشارکت داشته‌اند».

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی در وزارت خزانه‌داری آمریکا، در ژوئن گذشته، فهرستی از دو فرد و پنج نهاد را که خرید تسلیحات برای گروه شبه‌نظامی حوثی در یمن را تسهیل می‌کردند را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/994feff4-41f0-4dc5-a20d-8706c69b28f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات