728 x 90

تحریم‌های جدید آمریکا علیه رژیم ایران

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

 وزارت خزانه‌داری آمریکا، امروز پنجشنبه ۲۶خرداد از تحریم های جدید علیه رژیم آخوندی خبر داد.

تحریم دو فرد و ۹شرکت مرتبط با رژیم آخوندی توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۳شرکت پتروشیمی ۲شرکت هنگ‌کنگی و ۴شرکت اماراتی مرتبط با رژیم تحریم شدند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه رژیم ایران وضع کرد. در اطلاعیه خزانه‌داری آمریکا آمده است که این تحریم‌های جدید، ۲ فرد و ۹ شرکت مرتبط با رژیم ایران را شامل می‌شود. دو فرد تحریم شده از اتباع هند و چین هستند که با شرکت نفت ایران و شرکت تریلبنانس پتروشیمی که در لیست تحریم‌ها قرار دارند، همکاری می‌کرده‌اند.

علاوه بر این شرکتهای پتروشیمی فناوران، پتروشیمی خارک و پتروشیمی مارون و هم‌چنین چهار شرکت نفتی امارات و دو شرکت هنگ‌کنگی مرتبط با رژیم یران تحریم شدند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در اطلاعیه خود تأکید کرده است شبکه‌یی که مورد تحریم قرار گرفته به انجام معاملات بین‌المللی و دور زدن تحریم‌های رژیم ایران کمک کرده و فروش محصولات پتروشیمی این رژیم به مشتریان در چین و سایر نقاط شرق آسیا را پشتیبانی کرده‌اند. (سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا -۲۶خرداد)

 

خبرگزاری رسمی رژیم در واکنش به تحریم‌های جدید خزانه‌داری آمریکا با سوزوگداز نوشت: دولت دموکرات جو بایدن که خود به شکست سیاستهای فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی بارها معترف بوده، در اقدام جدید ضدنظام ایران، به‌رغم سردادن شعار دیپلوماسی در قبال تهران، تحریم‌هایی را علیه پتروشیمی ما اعمال کرد.

(خبرگزاری رسمی رژیم- ایرنا -۲۶خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbdc1d2a-f14c-4267-9bea-12959660d510"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات