728 x 90

حرکتهای اعتراضی در تهران، مشهد، طبس و هفت تپه + فیلم

‌تجمع اعتراضی کارمندان صندوق بیمه کشاورزی از سراسر کشور در تهران
‌تجمع اعتراضی کارمندان صندوق بیمه کشاورزی از سراسر کشور در تهران

‌تجمع اعتراضی صدها تن از کارمندان صندوق بیمه کشاورزی از سراسر کشور در تهران

صبح امروز یکشنبه ۱۶ دی ۹۷ صدها تن از کارمندان صندوق بیمه کشاورزی که از سراسر کشور به تهران آمده‌اند، در مقابل سازمان استخدامی رژیم در تهران، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

آنها در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی دست به تجمع زده و خواستار استخدام رسمی خود هستند. این کارمندان پیش از این نیز بارها به تهران آمده و تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند. آنها شعار  میدادند:

ما همگی بیکاریم
چون ژن خوب نداریم

مشکل ما همین جاست 
دروغ میگن آمریکاست
 
یه اختلاس کم بشه 
مشکل ما حل میشه

 

تجمع اعتراضی جمعی از معلولان در مقابل مجلس آخوندی

صبح روز یکشنبه ۱۶ دی ۹۷ جمعی از معلولان در مقابل مجلس آخوندی تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکارد و بنر شعار می‌دادند: قانون معلولان اجرا باید گردد

 

مشهد:‌ تجمع اعتراضی پرسنل موسسه وحدت  

پرسنل موسسه وحدت در مشهد در اعتراض به  بیکار شدن در شرایط بد اقتصادی در مقابل استانداری رژیم در  این شهر  تجمع کردند.

مشهد.تجمع اعتراضی پرسنل مؤسسه وحدت.۹۷۱۰۱۶

مشهد.تجمع اعتراضی پرسنل مؤسسه وحدت.۹۷۱۰۱۶

 

مشهد.تجمع اعتراضی پرسنل مؤسسه وحدت.۹۷۱۰۱۶

مشهد.تجمع اعتراضی پرسنل مؤسسه وحدت.۹۷۱۰۱۶

 

اعتراض مسافران خط ۳ مترو تهران

 خط ۳ مترو تهران پیش از ظهر امروز (یکشنبه) به دلیل آنچه آن را نقص فنی در سیستم علامت دهی خواندند دچار اختلال شد و صدای اعتراض مسافران را درآورد.

 

 

تجمع کارگران بازنشسته نیشکر هفت تپه برای دریافت سنوات

گروهی از کارگران بازنشسته در مجتمع نیشکر هفت تپه، دیروز و امروز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات سنواتی خود در مقابل دفتر مدیریت این مجتمع تجمع کردندشماری از کارگران بازنشسته نیشکر هفت‌تپه دیروز و امروز (۱۵ و ۱۶ دی ماه) با اجتماع مقابل مدیریت این مجتمع، خواستار دریافت مطالبات سنواتی خود شدند.

از قرار معلوم این کارگران بازنشسته که شمارشان به حدود ۹۵ نفر می‌رسد، از آذر ماه تا اسفند ماه سال ۹۵ به مرور بازنشسته شده‌اند و بعد از گذشت حدود دو سال هنوز نتوانسته‌اند بخش از مطالبات عقب افتاده سنواتی خود را دریافت کنند.

یکی از کارگران بازنشسته می‌گوید: به مرور کارگرانی که از این واحد بازنشسته می‌شوند امکان دریافت مطالبات سنوات پایان کار خود را ندارند. در عین حال ما کارگرانی که از اسفند سال ۹۵ بازنشسته شده‌ایم هنوز موفق به دریافت نیمی از سنوات خود نشده‌ایم.

او با بیان اینکه کارفرمای شرکت هفت تپه در پرداخت هزینه سختی کار کارگران بازنشسته کوتاهی می‌کند، در ادامه افزود: صدها نفر از کارگرانی که اسفند ماه سال ۹۶ بازنشسته شده‌اند همانند ما برای دریافت مطالبات سنواتی خود با مشکل روبرو هستند. از طرفی دیگر حدود ۱۰۰ نفر دیگر از ابتدای دی ماه سال جاری منتظر پرداخت سختی کارشان هستند تا بازنشسته شوند.

 

 

نانوایان طبس در اعتراض به عدم افزایش دستمزد تجمع کردند

امروز (شانزدهم دی ماه) جمعی از کارگران نانوایی در طبس در اعتراض به وضع بد معیشتی خود تجمع کردند.

این کارگران که دستمزدشان از سال ۹۳ افزایش نیافته، می‌گویند: در سال ۹۷ با دستمزدهای سال ۹۳ زندگی می‌کنیم؛ این درحالیست که از سال ۹۳ تا امروز هزینه‌های زندگی چند برابر شده است.

کارگران نانوا می‌گویند: انجماد دستمزد کارگران خبازی‌ها باعث بروز مشکلات بسیار شده است؛ مسئولان نباید انتظار داشته باشند که کارگران نانوایی‌ها بتوانند از پس هزینه‌های زندگی بربیایند و اعتراض نکنند.

مرتبط دانستن دستمزد کارگران خبازی‌ها به نرخ نان و پیمان‌های دسته‌جمعی، باعث شده دستمزد این گروه از کارگران در سال‌های گذشته ثابت بماند.

تجمع نانوایان طبس در اعتراض به عدم افزایش دستمزد

تجمع نانوایان طبس در اعتراض به عدم افزایش دستمزد

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8ecf3bf-d9c3-498a-ba7d-39d3e56c4e46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات