728 x 90

تجمع اعتراضی فرهنگیان تعاونی مسکن فرهنگیان نورآباد ودانشجویان دانشکده دندانپزشکی تبریز

تجمعات اعتراضی
تجمعات اعتراضی

تجمع اعتراضی فرهنگیان عضو تعاونی مسکن فرهنگیان نورآباد+فیلم

روز پنجشنبه ۹ بهمن فرهنگیان عضو تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان نورآباد در مقابل این تعاونی دست به تجمع اعتراضی زدند. آنها بیش از ۱۶سال پیش با فروختن اموال و منابع مالی خود و گرفتن وامهای با بهره بالا، پول زمین را پرداخت نمودند به امید اینکه صاحب زمین و نهایتاً به یک سرپناه تبدیل نمایند، اما این آرزو برای اکثرشان به سراب تبدیل شد وحتی برخی‌ها را کامل از لیست متقاضی زمین حذف کرده‌اند وسرمایه ناچیزی که داشتند را به غارت برده‌اند.

یک خانم فرهنگی در این زمینه گفت: «... من فرهنگی شهرستان نورآباد هستم که در سال ۸۳ طبق این اسناد پول زمین را به حساب واریز کرده‌ام ولی حالا نه اسمم هست، نه آدرسم هست، بعد از ۱۶سال من این را از کجا بگیرم؟ آن موقعی که من این پول را واریز کردم هیچ پولی نداشتم و قرض و وام تامین کرده‌بودم... پولمان رفت و هیچکس هیچ کاری برایمان نکردند، (وی در حال گریه می‌گوید) ترا بخدا یکی باشه که حق ما را بگیرد، ما هم زحمتکش هستیم.»

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی تبریز

روز چهارشنه ۸بهمن دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با حضور در محوطه دانشکده نسبت به برنامه‌های آموزشی و نحوه برگزاری امتحانات دانشکده اعتراض کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc9af865-987a-4aa4-a336-6cf9ea9a45bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات