728 x 90

تجمع اعتراضی شرکت کنندگان آزمون دستیاری پزشکی در شهرهای تهران،شیراز، اصفهان، رشت، مشهد و اهواز

تجمع اعتراضی شرکت کنندگان آزمون دستیاری پزشکی
تجمع اعتراضی شرکت کنندگان آزمون دستیاری پزشکی

شرکت کنندگان آزمون دستیاری پزشکی روز یکشنبه ۱۳خرداد در اعتراض به اعمال سهمیه‌های پنج درصدی به خانواده‌های قربانیان جنگ ضدمیهنی زیر ۲۵درصد در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، رشت، مشهد و اهواز تجمع اعتراضی برگزار کردند..

در تهران معترضان در مقابل دانشگاه علوم پزشکی تهران تجمع کردند.

معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها خواسته‌های خود را اعلام کرده بودند.

یکی از شرکت کنندگان در تهران گفت: در حال حاضر با اعمال پنج درصد سهمیه که به سهمیه‌های قبلی اضافه می‌شود، ۶۰درصد ظرفیت آزمون‌ها با افراد دارای سهمیه پر می‌شود و تنها ۴۰درصد سهمیه آزاد باقی می‌ماند که این مسأله بسیار بدی برای شرکت کنندگان آزاد در آزمون دستیاری پزشکی خواهد بود.

وی افزود: این سهمیه‌ها در آزمونهای تخصصی پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی امسال اعمال شده است و نتایج دندان‌پزشکی که تا کنون منتشر شده بسیار ناراحت‌کننده بوده و نتیجه بسیار بدی داشته است،

گفتنی است تجمعات دیگری امروز در شهرهای شیراز، اصفهان، رشت و مشهد و اهواز نیز انجام شده است.

 

تجمع اعتراضی شرکت کنندگان آزمون دستیاری دندانپزشکی مقابل مجلس ارتجاع

 

 صبح روز شنبه ۱۳خرداد ۹۶جمعی از شرکت کنندگان آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال ۹۶، مقابل وزارت بهداشت رژیم در تهران تجمع کردند.
تجمع‌کنندگان نسبت به عدم مطابقت کارنامه با نمره‌ها و رتبه‌ها و لو رفتن سؤالات این آزمون اعتراض داشتند. بر پایه این گزارش معترضان پیشتر اعتراض خود را به لو رفتن سؤالات و عدم تطابق کارنامه و رتبه افراد را به سازمان سنجش پزشکی رژیم اعلام کرده‌اند اما آنها این موضوع را نپذیرفتند. معترضان می‌گویند به‌دنبال بی‌اعتنایی مقامات به خواسته‌های آنان، مقابل وزارت بهداشت تجمع کرده‌ و در صورتی که به وضعیت آنها رسیدگی نشود هفته آینده مقابل مجلس دست به تجمع خواهند زد.

 

تجمع اعتراضی شرکت کنندگان آزمون دستیاری دندانپزشکی مقابل مجلس ارتجاع

 

داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی در اعتراض به نتایج آزمون دستیاری و اعمال سهمیه پنج درصدی مزدوران بسیجی رژیم در این آزمون، روز سه‌شنبه ۱۸مهر ۹۶ برای دومین بار طی هفته اخیر، مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان خواستار بازبینی نحوه اعمال سهمیه‌های مزدوران بسیجی شده و گفتند در دفترچه ثبت نام قید شده بوده است که بعد از ثبت نام تغییری در سهمیه‌های آزمون اعمال نمی‌شود و اعمال سهمیه ۵درصدی در حال حاضر غیرقانونی است.

لازم به یادآوری است، در هفته‌ گذشته نیز شرکت کنندگان در این آزمون مقابل وزارت بهداشت کابینه آخوند روحانی و مجلس ارتجاع تجمع کرده بودند.

 

اعتراض سراسری دانشجویان دوره روزانه دندان‌پزشکی جندی شاپور
 

روز چهارشنبه ۵مهر ماه ۹۶اعتراض سراسری دانشجویان دوره روزانه دندان پزشکی جندی شاپور به کمبود فضای آموزشی وارد پنجمین روز خود شد. دانشجویان دوره روزانه دندان‌پزشکی دانشگاه از دانشکده به سمت دفتر ریاست دانشگاه دست به راهپیمایی زدند. دانشکده دندان‌پزشکی به‌طور کامل تعطیل شد.
 


تجمع اعتراضی داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی مقابل وزارت بهداشت رژیم


داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی، شنبه چهارم شهریور ۹۶ مقابل وزارت بهداشت کابینه آخوند روحانی، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

آنها در اعتراض به معرفی کتب ملی دندانپزشکی به‌عنوان منبع آزمون دستیاری دندانپزشکی تجمع کردند. به‌گفته این دانشجویان علت اصلی تجمع اعتراضی عدم آموزش این کتب و اشکالات گسترده محتوایی و شکلی این کتب مرجع است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/185feda9-1618-4f6b-8390-53b392f03811"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات